کد خبر: 864972
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
حمل و نقل

حوزه/ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی باری و مسافری استان برای جا به جایی خادمان، زائران اربعین و موکب ها به عتبات عالیات آماده است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: تاکنون بیش از 170 دستگاه ناوگان باری استان برای شرکت در این برنامه اعلام آمادگی کرده  و پرونده 140 دستگاه در ستاد عتبات عالیات تکمیل و آماده حمل موکب ها و دیگر اقلام مورد نیاز به کشور عراق است.

 شهامت با اشاره به این که بخش حمل و نقل مسافر استان نیز آماده ارائه خدمت به زائران است، افزود: مسئولان کاروان ها در اسرع وقت برای کاروان های تحت سرپرستی در سامانه سماح ثبت نام و با در دست داشتن مدارک از جمله بیمه زائران برای کاروان های تکمیل ظرفیت شده به تشکل های صنفی مسافری استان مراجعه و برای انعقاد قرارداد اقدام کنند.

ثبت نام 5800 نفر زائر پیاده روی اربعین حسینی

نوفرستی مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی از ثبت نام 5800 نفر زائر پیاده روی اربعین حسینی در قالب 3200 گروه ازخراسان‌جنوبی  تاکنون در سامانه سماح  خبر داد .

وی ادامه داد:35 دفتر خدمات زیارتی ثابت و شش دفتر خدمات زیارتی سیار در شهرهای سه‌قلعه، درح، عشق‌آباد، دیهوک و خضری راه‌اندازی شده و آماده ثبت‌نام متقاضیان برای حضور در پیاده‌روی اربعین هستند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی تاکید داشت که زائرین ثبت نام در سامانه سماح را به روز های آخر موکل نکنند تا مشکلی از این بابت برای آنان پیش بیاید.

انتهای پیام/ ن