حجت الاسلام خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: توطئه دشمنان برای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت و سناریوی جدید آن‌ها مبنی حذف نام شهدا از معابر نافرجام است.

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، با انتقاد از حذف کلمه «شهید» از تابلوی برخی کوچه ها و خیابان ها، اظهار کرد: دشمنان زخم‌خورده داخلی و خارجی در هر برهه‌ای تلاش می‌کنند تا صدماتی به بدنه جامعه و نظام اسلامی ایران وارد کنند و امروز برای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت اقدام به حذف نام کلمه «شهید» از معابر کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حرکات مرموزانه و موزیانه برای حذف نام کلمه «شهید» از معابر، نشان‌دهنده آغاز یک حرکت ضد فرهنگی است و ما می‌دانیم تمام امنیتی که در حال حاضر در کشور جاری است و تمام امکاناتی که اکنون در اختیارداریم را مدیون خون شهدا هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: کسانی که آگاهانه و یا از روی ناآگاهی قصد خیانت و ضربه زدن به جامعه و نظام اسلامی دارند، باید بدانند اگر شهدا نبودند و فداکاری نمی‌کردند عزت ما پایدار نمی‌ماند و ما همه تمامیت ارضی و استقلالمان را مدیون خون پاک آنان هستیم و در این راه اجازه نخواهیم داد معاندان و دشمنان داخلی و خارجی، فرهنگ ناب ایثار و شهادت که رمز پیروزی ما است را از بین ببرند.

وی تأکید کرد: دشمن می‌داند که اگر نسل جوان ما را از فرهنگ شهادت دور کند می‌تواند ضربه‌های مهلکی به بدنه نظام اسلامی وارد سازد، لذا همه آحاد مردم و مسئولان باید بکوشند تا این فرهنگ ناب در بین جوانان رواج پیدا کند.

حجت‌الاسلام خادمی در پایان اظهار کرد: امیدواریم مسئولان کشور برای زنده ماندن یاد و خاطره شهدا اقداماتی شایسته‌تر انجام دهند و جلو حرکات موذیانه برخی کوتاه‌فکران که فکر می‌کنند با حذف کلمه «شهید» از معابر می‌توانند فرهنگ شهادت را خدشه درکنند را بگیرند.

انتهای پیام/