شادی مهدی ترابی

حوز/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: عملکرد انقلابی مهدی ترابی؛ هافبک تیم فوتبال پرسپولیس باید الگوی مناسبی برای برخی سلبریتی های دوتابعیتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مهدی ترابی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از زدن اولین گل به تیم پیکان در رقابتهای لیک برتر با حرکتی انقلابی و مکتبی شادی خود را به همگان نشان داد.

ترابی بعد از زدن گل خود شعار روی پیراهن زیرین خویش به دو زبان فارسی و انگلیسی که نوشته بود: «تنها راه نجات کشور= اطاعت از رهبری» را به تماشگران نشان داد و همین امر باعث گردید که شخصیت یک بازیکن فوتبال و منش ملی و انقلابی وی برای همگان عیان گردد.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تقدیر از حرکت ارزشی مهدی ترابی؛ هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: شادی بعد از به ثمر رساندن گل که توسط مهدی ترابی در ورزشگاه انجام گرفت نشان داد که بسیاری از چهره های معروف و مطرح هنری، ورزشی و... هنوز بر اعتقادات ارزشی و انقلابی خود پایدار هستند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: شعار ترابی که به نوعی تشویق و ترغیب روحیه ملی گرایانه و انقلابی گرایانه وی بود نشان داد که بسیاری از چهره های مطرح جامعه باورهای انقلابی خود را هنوز حفظ کرده اند و سخت به آن پایبند هستند.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: اما در مقابل متاسفانه برخی از سلبریتی های معروف و البته دو تابعیتی با گفتار و نوشتارهای خود در فضای مجازی نه تنها قدمی در راه ارتقا و استحکام نظام و انقلاب برنمی دارند، بلکه در مواردی نیز باعث مشوش شدن اذهان عمومی می شوند که باید حرکت ترابی برای آنان به یک الگوی تمام عیار تبدیل شود.

دریایی تصریح کرد: اکثر سلبریتی ها که دغدغه ها آنها پیدا کردن کشور مورد علاقه برای مسافرت، اقامت، به دنیا آوردن فرزندشان و... است بی گمان هرگز به فکر مشکلات و دغدغه های روزمره مردم کوچه و بازار نیستند و باید گفت سلبریتی ها به ویژه بازیگرانی که در کشورهای غربی به مانند انگلیس، آلمان، فرانسه و جدیدا کانادا به دنبال به دست آوردن حق شهروندی در آن کشور هستند کی و چگونه می توانند در سینمای انقلاب با دل و جان بازی کنند؟! چگونه می توانند از اعماق وجود احساس وطن پرستی خود را در نمایششان بر روی صحنه بیاورند؟!

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان در ادامه سخنان خود بیان داشت: حتی در برخی از موقعیت ها دیده شده است که همین سلبریتی ها در فضای مجازی برخی از مسایل را آنچنان با آب و تاب منتشر می کنند که اذهان عمومی کلا منحرف می گردد، آیا این سلبریتی ها غم آب و نان مردم کوچه و بازار را دارند؟! بی شک غم سلبریتی ها با دغدغه مردم کوچه و بازار از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

وی ادامه داد: اما حرکت ارزشی مهدی ترابی، هافبک پرسپولیس نشان داد که هنوز جوانانی هستند که می توان آنان را سرمایه های واقعی و مردمی این انقلاب برآمده از دل مردم و جامعه دانست.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران درخواست می کنیم از مهدی ترابی به خاطر نشان دادن عرق ملی و انقلابی خود در بازی پرسپولیس و پیکان تقدیر و تجلیل لازم را به عمل آورد.