خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به پیش رو بودن سالروز شهادت امام رضا(ع) از برگزاری پیاده روی «میثاق با ولایت» در شهر چغادک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست برنامه ریزی پیاده روی سالروز شهادت امام رضا(ع) در شهر چغادک با حضور مسؤلین در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام رضا خدری در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری اهل بیت(ع) اظهار داشت: با توجه به آمار منتشر شده، استان بوشهر در بین استان های کشور رده دوم تعداد حضور و شرکت مردم در راهپیمایی اربعین حسینی را به نسبت جمعیت دارد که افتخار بزرگی برای استان ولایتمدار ما است.

امام جمعه چغادک با تجلیل از موکب داران به جهت خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا(ع) در ایام پیاده روی اربعین حسینی گفت: هر چه انسان در این راه بیشتر خدمت کند نورانیت بیشتری را کسب خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به پیش رو بودن سالروز شهادت امام رضا(ع) از برگزاری پیاده روی میثاق با ولایت در شهر چغادک خبر داد و افزود: این پیاده روی با همکاری مسؤلین، هیئت های مذهبی و مشارکت مردم عاشورایی در سالروز شهادت امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی در بیان جزیئات برگزاری این پیاده روی گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این پیاده روی از ساعت هفت صبح روز سه شنبه هفته آینده از یادمان شهدای گمنام شهر چغادک آغاز و تا گلزار شهدای این شهر ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: مراد از این پیاده روی میثاق مجدد مردم با ولایت اهل بیت(ع) است و طی این مسیر موکب هایی جهت پذیرایی از مردم مستقر خواهند شد.

امام جمعه چغادک افزود: همچنین مراسم سخنرانی و عزاداری در گلزار شهدا برگزار می شود.

گفتنی است؛ در این جلسه شهردار، رئیس و نائب رئیس شورای شهر، رئیس کلانتری، فرمانده بسیج حوزه رمضان، مسؤل حفاظت بسیج، فرمانده پایگاه بسیج تاسوعا و مسؤل پایگاه خبری چغادک نما و رئیس ستاد نماز جمعه شهر چغادک حضور داشتند.