برخورد با مفاسد اقتصادی

حوزه/ امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: مردم انقلابی به رغم ضعف مدیریت در کنترل بازار و عدم نظارت بر قیمت ها، با تحمل روزهای سخت و فشار اقتصادی هرگز نظام اسلامی را مقصر ندانسته، بلکه از شبهه‌افکنی در مسیر برخورد با مفاسد اقتصادی نگرانند.

حجت الاسلام محمد طه مهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به مشکلات مردم، گفت: علی‌رغم فشار دشمن، ملت ایران چوب سوءه مدیریت اقتصادی کسانی را می خورد که خود سبد خانوار را در بازار خرید در دست ندارند تا از حقیقت قیمت ها با خبر شوند.

عضو شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان اینکه دولتمردان باید به دنبال اجرای وعده های انتخاباتی باشند و شبانه روز در راه رفاه و اقتصاد خانوار ایرانی سر از پا نشناسند، افزود: متاسفانه بعد از سال ها حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت اول نبوده و به جای همکاری با دستگاه قضا در برخورد با فساد، با فرافکنی اذهان عموم را نسبت به برخورد انقلابی با مجرمان مخدوش می کنند.

وی تصریح کرد: شعار و بیان مطالبات آن هم از طرف مردم و جوانان انقلابی در خصوص رفع بیکاری، گرانی و کنترل بازار، نباید موجب عصبانیت دولتمردان و مسئولان شود.

حجت الاسلام مهری با اشاره به اینکه نباید لحظه ای از نقد سازنده از مسئولین در مسیر پیشرفت و سازندگی ایران اسلامی غفلت کرد، افزود: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران هزار شهید است و آحاد ملت مکلفند که از باب امر به معروف و نهی از منکر بر عملکرد دولت و سایر قوا نظارت  کنند.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: مردم انقلابی به رغم ضعف مدیریت در کنترل بازار و عدم نظارت بر قیمت ها، با تحمل روزهای سخت و فشار اقتصادی هرگز نظام اسلامی را مقصر ندانسته بلکه از شبهه‌افکنی در مسیر برخورد با مفاسد اقتصادی نگرانند.

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه عملکرد امیدوار کننده دستگاه قضا در برخورد با دزدان اقتصادی، بار دیگر به کارگر و کار آفرین، تحرک فعالیت صادقانه بخشید، گفت: محاکمه غارتگران بیت المال از هر گروه و جریانی و منتسب به هر مسئولی، این دلگرمی را در بین مردم به وجود آورد که خط قرمز و پناه امنی برای هیچ مجرمی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: برخورد عادلانه با مجرمان دانه درشت که سال ها خون مردم را با انواع رانت و انتساب به برخی مقامات در سوء استفاده از بیت المال، به شیشه کرده بودند، نشان از تدبیر انقلابی و مایه امید مردم به اجرای عدالت و رفع تبعیض خواهد بود.

عضو شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه انتظار رفع مشکلات توسط تحریم کنندگان ۴۰ ساله ایران، اشتباه استراتژیک است، اظهار کرد: مردم با تدابیر امامین انقلاب و روحیه جهادی برخی از مسئولین دلسوز تاکنون در برابر دسیسه شیطان بزرگ مقاومت کرده اند، اما خیانت دزدان بیت المال و ضعف مدیریت بعضی مقامات هرگز فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام