سخنرانی حجت الاسلام جزایری در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام جزایری، با بیان اینکه همه تلاش ۷ ساله‌ام معطوف بر اجرایی کردن منویات رهبری در حوزه بود، گفت: بحمدالله در چند سال توانستیم بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه حوزه انقلابی را در این مدرسه علمیه به منصه ظهور رسانیم که یکی از دستاوردها و خروجی آن، تأسیس مدارس دانش‌آموزی وابسته به حوزه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در آیین عمامه گذاری طلاب، با بیان اینکه تلاش کلیه کادر و اساتید مدرسه، عینیت‌بخشی به سخنان مقام معظم رهبری است، اظهارداشت: بحمدالله در این چند ساله توانستیم با محوریت حوزه بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه حوزه انقلابی را به منصه ظهور رسانیم که یکی از دستاوردها و خروجی آن، تأسیس مدارس دانش‌آموزی وابسته به حوزه بود.

وی با تأکید بر اینکه طلاب مدرسه علمیه، پس از درس و بحث‌های طلبگی، در مساجد به تربیت نیروهای نوجوان و جوان می‌پردازند، گفت: مدیریت فکری جوانان و تربیت انقلابی آنان یکی از کارهای اصلی طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز است که تبلیغ آن‌ها با بهترین متدهای نوین آمیخته است.

حجت‌الاسلام جزایری، پیرامون قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری گفت: این قرارگاه یکی از زیرشاخه‌های مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز است که مسئولیت محرومیت‌زدایی از مناطق اطراف مدرسه را بر عهده دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در ادامه بیان کرد: در ایام سیل، طلاب و روحانیون مدرسه پا به پای مردم ایستادگی کردند و چندین هفته از وقت خود را صرفاً برای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده صرف کردند.

حجت‌الاسلام جزایری، در پایان اظهارداشت: پس از ۷ سال فعالیت به‌عنوان مدیر این مدرسه علمیه، هم اکنون قصد دارم در یکی از مجموعه‌های وابسته به مدرسه فعالیت داشته باشم.

انتهای پیام./