وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار گفت: بی شک هرکسی پرچم اختلاف شیعه و سنی را بلند کند نفوذی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: همه ما مسلمانان از فرهنگ، آرمان مشترک و البته از همه مهمتر از دشمن مشترکی برخوردار هستیم.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار گفت: هدف اصلی و غایی دشمنان امروز ایجاد دودستگی و اختلاف بین برادران اهل تشیع و اهل سنت است، پروژه ای که دشمن برای رسیدن به آن حاضر به انجام هر اقدامی می باشد.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی می داند که بهترین راه برای نفوذ در بین امت اسلام جدایی و افتراق شیعه و سنی است، لذا تمام توان خود را به کار می برد که این مهم را عملیاتی کند.

حجت الاسلام هدایتی در ادامه با اشاره به اینکه شیعه و سنی در مسایل فقهی مشترکات بسیار فراوانی دارند، بیان کرد: اشتراکات اهل تسنن و اهل تشیع به حدی فراوان است که مسئله ای به نام تفاوت و اختلاف اصلا دیده نمی شود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار ادامه داد: رسالت اصلی رسول اکرم (ص) در مسئله نبوت و بعثت، اخوت و برادری در جامعه بشری بود، لذا باید در مسیر این اسوه وحدت همواره حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: اگر نتوانیم که وحدت بین شیعه و سنی را حفظ کنیم، بی گمان از سوی دشمن ضربه خواهیم خورد.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به اینکه مسئله وحدت در منظر رهبر معظم انقلاب، شاه بیت اقتدار جهان اسلام می باشد، بیان کرد: هفته وحدت یادگار ارزشمند و گرانسنگ حضرت امام خمینی (ره) می باشد که همواره دغدغه اسلام و سرافرازی مسلمین را داشتند، او که از اختلاف افکنی بین مسلمین توسط دشمنان اسلام به سختی رنج برده و همواره منادی وحدت جهان اسلام در طول عمر با برکت خویش بودند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار تاکید کرد: امروز دشمنان از هر فرصتی استفاده می کنند و به سوتفاهمات بین مسلمین دامن می زنند، لذا باید بسیار هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که دشمن راه نفوذی پیدا کند.

وی بیان کرد: باید آگاه باشیم و نقشه کلی و جامع دشمنان را به خوبی بدانیم و رصد نماییم تا در این میدان مبارزه خدایی ناکرده بازیچه دشمن و دشمنان اسلام نشویم.

حجت الاسلام هدایتی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: باید به شدت مراقب باشیم که نفوذی های دشمن پرچم اختلافات را بالا نبرند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار تصریح کرد: بی شک هرکسی پرچم این اختلاف را بلند کند نفوذی دشمن است.

وی به سخنان امام خامنه ای در سفر سال ۸۸ معظم له به استان کردستان اشاره کرد و بیان داشت: این عواملی که اختلاف‌افکنی می‌کنند، نه شیعه‌اند، نه سینی؛ نه به شیعه علاقه دارند، نه به تسنن؛ نه مقدسات شیعه را قبول دارند، نه مقدسات سنی را.

حجت الاسلام هدایتی در پایان سخنان خود عنوان کرد: تا زمانی که در مسیر اسلام راستین، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت کنیم، هرگز دشمن نمی تواند صف های منسجم و وحدت آفرین ما را مورد تعرض قرار دهد.