جمعیت الوفاق بحرین

حوزه/ جمعیت وفاق اسلامی ملی بحرین، جامعه بین المللی و نهاد های سازمان ملل را مسئول اوضاع رعب آور و خفقانی دانست که ملت بحرین در آن به سر می برد .

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت وفاق اسلامی ملی بحرین، جامعه بین المللی و نهاد های سازمان ملل را مسئول اوضاع رعب آور و خفقانی دانست که ملت بحرین در آن به سر می برند و گفت: آنان نسبت به مطالبات و فریاد های مردم بحرین بی توجه هستند و از رنج ها و عذاب مردم چشم پوشی می کنند؛ این در حالی است که این نهاد ها با هر صدایی که در مکان دیگر بلند می شود، همراهی می کنند.

جمعیت وفاق اسلامی در بیانیه خود در خصوص اقدام رژیم آل خلیفه در تهدید تعدادی از علمای شیعه بحرین به خاطر دعای گشایش و آزادی برای زندانیان سیاسی، تاکید کرد: بازپرس های وابسته به وزارت کشور و دستگاه امنیتی _ معروف به انجام بدترین شکنجه ها و اهانت ها علیه علمای شیعه_ از تعدادی از علما خواستند بعد از نماز برای گشایش و امنیت بحرین به ویژه زندانیان سیاسی که به سبب مطالبه دموکراسی و عدالت اجتماعی در زندان به سر می برند، دعا نکنند.

بحرین زندان بزرگی است که هیچ کس نمی تواند حتی یک کلمه حرف بزند

الوفاق اشاره کرد: رژیم آل خلیفه از طریق سرکوب وحشیانه و استفاده از تمامی انواع اسلوب های غیر قانونی خفقان شدیدی به وجود آورده است و از آزادی بیان و تظاهرات جلوگیری کرده و هر آنچه که مسائل حقوق بشری و مطالبات سیاسی را برنگیزد، مورد تعقیب قرار می دهد و با این کار بحرین را به زندان بزرگی تبدیل کرده که هیچ کس نمی تواند حتی یک کلمه حرف بزند.

این جمعیت در ادامه گفت: جهان باید بداند که در بحرین به صورت روزانه و بدون توقف سرکوب، کشتار، شکنجه، سوء استفاده و تجاوز صورت می گیرد و تمام این اقدامات به خاطر ساکت کردن صدای شهروندانی است که از بیان درد ها، رنج ها و مطالبات خود محروم هستند.

جلوگیری از دعا برای بازداشت شدگان گامی بزرگی در جهت گسترش سرکوب است

جمعیت وفاق بحرین، جلوگیری از دعا برای بازداشت شدگان را گامی بسیار بزرگ در جهت گسترش سرکوب و مخفی کردن هر کلمه ای که میزان رنج ها، ظلم، محرومیت، خفقان، محاصره و سرکوب را بیان کند، دانست و گفت: مردم بحرین به خاطر رژیم استبدادی ظالم در این شرایط اسف بار زندگی می کنند.

بیش از 80 درصد شهروندان از آزادی محروم هستند

الوفاق بحرین تاکید کرد: بیش از 80 درصد شهروندان از آزادی محروم هستند و نزدیک به 5000 بازداشتی سیاسی به دلیل دیدگاه های سیاسی خود در زندان ها به سر می برند.