حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: براساس قرآن و مستندات تاریخی، هیچ گاه رسول گرامی اسلام (ص) با دشمنانی که پیمان نامه خود را نقض کرده و زیر پا گذاشتند، پیمان نبستند و نسبت دادن چنین رفتاری به آن حضرت، مصداق دروغ بستن به رسول خدا (ص) است و بر اساس روایات متعدد جایگاه کسی که به پیامبر دروغ ببندد جهنم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین ضمن تبریک میلاد حضرت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، به سخنان اخیر ریاست جمهوری در رابطه با پیمان بستن پیامبر اکرم (ص) با کفار واکنش نشان داد و گفت: این بیانات برای توجیه برجام و بهره برداری انتخاباتی بود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: ریاست جمهوری به خوبی اطلاع دارند که آمریکای جنایتکار چطور با پر رویی نقض برجام کرد و از طرف دیگر اروپا نیز با نیرنگ و خباثت دنباله رو آمریکاست، لذا نمی توان به غرب اعتماد کرد و هیچ عقل سلیمی دوباره خود را در معرض آسیب قرار نمی دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: نسبت دادن به رسول اکرم (ص) شایسته هیچ کسی نیست چه برسد به مسئولان نظام جمهوری اسلامی. مسئولان نظام اسلامی باید درسیره رسول گرامی اسلام (ص) تحقیق و مطالعه داشته باشند.

وی ادامه داد: براساس قرآن و مستندات تاریخی، هیچ گاه رسول گرامی اسلام (ص) با دشمنانی که پیمان نامه خود را نقض کرده و زیر پا گذاشتند، پیمان نبستند و نسبت دادن چنین رفتاری به آن حضرت، مصداق دروغ بستن به رسول خدا (ص) است و بر اساس روایات متعدد جایگاه کسی که به پیامبر دروغ ببندد جهنم است.

حجت الاسلام  والمسلمین سبحانی نیا هوشیاری نسبت به برخی جریانهای سیاسی در کشور را رسالت اصلی طلاب حوزه های علمیه دانست و بیان کرد: امروز شما طلاب  باید نسبت به برخی جریانات سیاسی در کشور هوشیار بوده و موضع گیری داشته باشید.

انتهای پیام