روحانیون

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: اصلی ترین هدف تهاجم فرهنگی دشمنان خانواده و مسجد است و باید برای این دو کانون مهم اجتماعی، برنامه ریزی کرده تا مورد هدف شوم آنها قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر امروز در دیدار با روحانیون شهرستان بویین زهرا، گفت: بهترین مکان برای مقابله با  تهدیدهای جهانی پایگاه مهمی همچون مسجد است.

وی با بیان این که امام راحل پس  از پیروی انقلاب اسلامی اسلام ناب را به جهانیان معرفی کرد، اظهار کرد: مسجد را به عنوان اصلی ترین سنگر تداوم انقلاب و پایگاه مهم اجتماعی دینی و حمایتی معرفی کردند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: اصلی ترین کانون تهاجم فرهنگی دشمنان خانواده و مسجد است و باید برای این دو کانون مهم اجتماعی برنامه ریزی کرده تا مورد هدف شوم آنها قرار نگیرد.

حجت الاسلام رضوانی به رسالت اصلی روحانیون و ائمه جماعات در تشویق و جذب جوانان به مساجد، بیان کرد: روحانیون و ائمه جماعات باید زمینه جذب بیشتر جوانان به مساجد را فراهم کرده و با تکثیر الگوهای موفق در مسجد، جوانان را ارشاد کرده و جبهه قوی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تشکیل دهیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: اگر نتوانیم این پایگاه اجتماعی را به خوبی با انجام فعالیت های مختلف فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی و از توان و ظرفیت جوانان حفظ کنیم، دشمن به اهداف اصلی خود که تخریب مساجد و دور کردن نسل جوان از مسجد و از هم پاشیده شدن کانون خانواده است خواهد رسید.