حجت الاسلام حسن رهبر

حوزه/ رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، دینی و قرآنی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، به نقل از از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام حسن رهبر، ضمن بیان گزارش عملکرد این اداره در طی سال جاری اظهار داشت: به همت موسسات، کانون های فرهنگی، هیئت های مذهبی و کانون مداحان در طی ۸ ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۰۰ برنامه دینی و فرهنگی در سطح شهر و روستا های این شهرستان برگزار شده است.

وی همچنین از اعزام ۲۰۰ نفر روز مبلغ در هفته وحدت به نقاط مختلف شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد از مبلغین در سطح شهر و روستاهای این شهرستان مشغول انجام فعالیت های دینی و قرآنی بوده و گفتمان های متعدد دینی با حضور این روحانیون برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار ادامه داد: مبلغین نقش مهم و تاثیر گذاری در جامعه بر عهده دارند و نشر آموزه‌های دینی از زبان مبلغین، تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دارد.

حجت‌الاسلام رهبر در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت بسیار خوب موسسات و خانه های قرآن این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد ۷ موسسه فعال قرآنی در این شهرستان مشغول به انجام فعالیت های دینی و قرآنی است و ۲۳ خانه قرآن روستایی و ۶ خانه قرآن شهری مشغول انجام فعالیت های دینی و قرآنی در این شهرستان هستند .

انتهای پیام/