مسئول عقیدتی سیاسی ناجا در خراسان جنوبی

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت:اگر جامعه به کمالات برسد و مسیر درستی را طی کند در دولت تاثیر مثبت می گذارد و پرداختن به جامعه اسلامی یک گام به سوی دولت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام  محمدرضا عبداللهی، امروز چهارشنبه در نشست تخصصی ناجا و جامعه اسلامی در سالن ایثار بیرجند، بر لزوم گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر جامعه به کمالات برسد و مسیر درستی را طی کنند، در دولت تاثیر مثبت می گذارد و پرداختن به جامعه اسلامی یک گام به سوی دولت اسلامی است.

 وی ادامه داد: در تشکیل دولت اسلامی به مشکلات متعددی برخورده ایم، که اگر جامعه مسیر درستی را طی کند و الگوهای فاسد و مخرب حذف فکری شوند، تاثیر گذاری بسیار زیادی در دولت اسلامی خواهد داشت.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این همایش مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری تشکیل شده است، تصریح کرد: تاکنون ۳۳ مقاله به این دبیرخانه همایش ارسال شده و پس از ارزیابی ۸ مقاله به عنوان برگزیده انتخاب شده است.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه بدنبال تحقق آرمان های انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: برخی محورهای همایش شامل مبانی نقش و جایگاه سازمان‌ها، نهادها، مراکز نظامی و انتظامی، آموزش فرهیختگان استان در تحقق جامعه اسلامی و نقش ناجا در عرصه قانون مداری و انضباط اجتماعی است.

 وی با اشاره به موضوعات خاص این همایش ادامه داد: جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ناجا در تحقق آن، راهبردهای نیل به جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری، تبیین اندیشه های انتظامی- امنیتی مقام معظم فرماندهی کل قوا و مبانی نظری، رویکردها و ابعاد جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری نمونه ای از محورهای موضوعات مقالات همایش  بوده است.

انتهای خبر/ ن