حجت الاسلام قابل

حوزه/ مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از تجمع مردمی میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در روز دوم آذر خبر داد.

حجت الاسلام علی قابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحران ها وفتنه انگیزی دشمنان که هر دقیقه و هر ساعت برای این کشور طراحی و اجرایی می کنند قرار دارد ولی به فضل الهی و با داشتن رهبری شجاع و حکیم توانسته ایم در برابر همه این طوفانها به خوبی و با شایستگی پیروز شویم.

حجت الاسلام قابل خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بدون حضور مردم دوام نمی آورد و این مردم بودند که در جنگ تحمیلی ،فتنه ۷۸ و ۸۸  و دی ماه ۹۶ کشور را حفظ و در برابر یاوه گویی های دشمنان به خوبی ایستادند.

وی ادامه داد: دشمن ما همان آمریکایی است که ترامپ تمام دغددغه اش ایران است و این اوج و عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران را می رساند که دشمنان را همیشه از خود عصبانی و نگران کرده است.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار که امروز در منطقه مفتضح شده و به همراهی اسرائیل جنایتکار و با همراهی دیگر کشورهای استکباری جنایت بیشماری علیه مردم مظلوم فلسطین و یمن انجام می دهند ولی متاسفانه مدعیان حقوق بشر سکوت کرده اند.

مسئولان جلوی گرانی را بگیرند

امام جمعه موقت قزوین ضمن توصیه به مسئولان در رابطه با گرانی بیان کرد: امروز مسئولان با توجه به اتفاقات اخیر در برخی از شهرهای مختلف در کشور باید با نظارت صحیح در کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم جلوی گرانی ها را بگیرند.

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از تجمع مردمی میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در روز دوم آذر -ساعت ده صبح از میدان میرعماد به سمت گلزار شهدا خبر داد.

انتهای پیام/