جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: روحانیون می توانند در شناخت و انتخاب یک کاندیدای اصلح به مردم و جامعه مشاوره دهند و با همین کار از ورود افراد غیرمتخصص، غیرمتعهد و غیرانقلابی به مجلس شورای اسلامی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید جلال حسینی، ظهر امروز در جمع روحانیون و طلاب مدرسه علمیه کامیاران، با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات، اظهار داشت: انتخابات برای هر کشوری سرنوشت ساز بوده و این امر در ایران اسلامی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: از همین رو، می طلبد که مردم حضوری تاریخی در پای صندوق‌های رای داشته باشند و با افتخار این امتحان ملی را پشت سر بگذارند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: همه در هر جایی و هر مسئولیتی که داریم، در قبال انتخابات مسئولیم و بی تفاوتی به این رویداد ملی بسیار خطرناک و به نوعی آب به آسیاب دشمن ریختن است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه روحانیون می توانند نقش بسیار ویژه‌ای در شورآفرینی در زمینه انتخابات داشته باشند، گفت: روحانیون و خطبا که به نوعی حضوری مستمر در جامعه دارند، می توانند از چند طریق در سرنوشت انتخابات تأثیرگذار باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: ابتدا اینکه روحانیون می توانند با بیان شیوا و نیز استدلال‌های منطقی خویش زمینه مشارکت بالا در انتخابات را افزایش داده و در ضمن باعث آشتی دوباره برخی ها با صندوق های رأی شوند.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر روحانیون می توانند در شناخت و انتخاب یک کاندیدای اصلح به مردم و جامعه مشاوره دهند و با همین کار از ورود افراد غیرمتخصص، غیرمتعهد و ... به مجلس شورای اسلامی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha