شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسجد هندی که به" نوجوانان" دوچرخه جایزه می‌دهد

حوزه/به همت جماعت اسلامی شهر ممبرا هندوستان با همکاری هیئت امنای مسجد الفرقان امرت نگر و مسجد اقصی تنورنگر شهر ممبرا هندوستان اعلام کرده بودند که هر نوجوانی که از سن هفت سال تا چهارده سال ۴۰ روز بدون تعطیل در نماز جماعت شرکت کنند به آنها دوچرخه هدیه می دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه جماعت اسلامی شهر ممبرا هندوستان و دایره کودکان  اعلام کردند هر نوجوان بین هفت تا چهارده سال ۴۰ روز بدون تعطیلی در نماز جماعت شرکت کند به آنها دوچرخه هدیه می دهند و برای این طرح مسجد الفرقان امرت نگر و مسجد اقصی تنورنگر را انتخاب کردند.

 پس از این اطلاعیه بیش از صد نفر از نوجوانان در این طرح ثبت نام کردند. در این طرح هر روز بعد از نماز صبح و درس اخلاق حضور و غیاب انجام شد و در طی ۴۰ روز بیش از ۶۰ نوجوان بدون تعطیلی در نماز شرکت کردند و میان آنها دوچرخه تقسیم شد.

برگزار کنندگان این طرح اعلام کردند که هدف تشویق نوجوانان به نماز بوده و الحمدلله در آن موفق شدیم و در این چند روز نوجوانان و والدین آنها به خوبی همکاری کردند و شوق نوجوانان به نماز زیاد شده است.

مراسم تقسیم هدایا با حضور پرفسور جاوید شیخ عضو ارشد جماعت اسلامی ممبرا، حجت الاسلام نجم الحسن قمی و مولوی نیاز برگزار شد.

مولوی محبوب روحانی اهل سنت هم در این مراسم گفت: امروز به نوجوانانی که در این طرح موفق شدند و خصوصا به والدین شان تبریک می‌گویم زیرا فرشتگان بر این نوجوانان و والدین شان دورود می‌فرستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha