حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، حضور در انتخابات را احساس مسئولیت نسبت به کشور و شهر دانست و گفت: مردم باید همدل و یکرنگ، با استعانت از عقل و به دور از روی تعصبات قومی و احساسات، در انتخابات شرکت کرده و حب و بغض را کنار بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در جمع مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) این شهرستان، ارتباط با خداوند را به دو دسته فردی و اجتماعی تقسیم کرد و اظهارداشت: در فرهنگ قرآنی آمده که خداوند گاهی یک نفر را برای هدایت بشریت برمی‌گزیند و گاهی برخی ملت‌ها و جوامع را امام و پیشوا قرار می‌دهد.

امام جمعه دزفول رأی سفید را به‌مثابه تیر هوایی دانست و ادامه داد: انسان‌ها دارای وظایف فردی و اجتماعی هستند و باید در مواقع حساس به تکلیف خود عمل کند، شرکت در انتخابات نیز عبادت و وظیفه شرعی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، شرکت در انتخابات را تکلیف دانست و خاطرنشان کرد: شرکت نکردن در انتخابات و مواجهه با نابسامانی‌های احتمالی جامعه در آینده، حق گله و شکایت را از فرد می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، حضور در انتخابات را احساس مسئولیت نسبت به کشور و شهر دانست و تصریح کرد: مردم باید همدل و یکرنگ، با استعانت از عقل و به دور از روی تعصبات قومی و احساسات، در انتخابات شرکت کرده و حب و بغض را کنار بگذارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول، در پایان  مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) را جزء اثرگذارترین قشر جامعه دانست و تأکید کرد: مردم دزفول قطعاً با حضور حداکثری خود و با انتخاب نماینده انقلابی، کارآمد و دلسوز، یک‌بار دیگر در تاریخ خواهند درخشید.

انتهای پیام./