مناقصه

حوزه/ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نظر دارد نسبت به واگذاری امور خدماتی آستان مقدس به شرکت‌های پیمانکاری را از طریق مناقصه اقدام نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نظر دارد نسبت به واگذاری امور خدماتی آستان مقدس به شرکت‌های پیمانکاری را از طریق مناقصه اقدام نماید بنابراین از مدعوین دعوت می‌شود ضمن مد نظر قرار دادن شرایط و مشخصات عمومی و اختصاصی مشخص شده، قیمت پیشنهادی خود را به شرح ذیل اعلام نمایند.

برپایه این گزارش: شرایط و مشخصات عمومی و اختصاصی این مناقصه به شرح زیر است:

الف) شرایط اختصاصی:

  1. تعداد نیروی مورد نیاز این پیمان ۱۵۷ نفر می‌باشد . نیروهای موجود براساس نظر آستان مقدس در اولویت به کارگیری خواهند بود .
  2. در صورت نیاز کارفرما به افزایش نیرو، با اعلام دستگاه نظارت، پیمانکار موظف به تأمین نیرو از بین نیروهای معرفی شده آستان مقدس بوده و هزینه‌های مربوطه به قرارداد اضافه خواهند شد.
  3. در صورت نیاز به هرگونه تغییر در محل خدمت، اضافه، حذف و تعدیل نیروها، مراتب توسط دستگاه نظارت به پیمانکار اعلام و مبنای عمل در پرداخت‌های بعدی خواهد بود.
  4. پیمانکار می‌بایست از موضوع پیمان اطلاعات کامل را کسب کرده و هرگونه اعلام بی‌اطلاعی از موضوع، حجم، وسعت و هزینه‌های قرارداد و نیازهای مجموعه پس از انعقاد قرارداد رافع تعهدات و مسئولیت‌های پیمانکار نخواهد بود.
  5. تهیه تمامی مواد و مصالح مصرفی (به‌جز موضوع حفاظت فردی)، ابزار، ادوات و ماشین‌آلات اجرای عملیات موضوع قرارداد به عهده کارفرما می‌باشد.
  6. کارفرما در ابتدای قرارداد ادوات و ماشین آلات و وسایل لازم برای اجرای قرارداد را طی صورت‌ جلسه‌ای در اختیار پیمانکار قرارداده و در پایان قرارداد نیز وسایل و ادوات را سالم تحویل می‌گیرد.
  7. هزینه تعمیر ادوات و تجهیزات تحویلی به پیمانکار که خرابی آن‌ها ناشی از قصور عوامل پیمانکار در سرویس و نگه‌داری و یا استفاده نادرست باشد (به تشخیص دستگاه نظارت) به عهده پیمانکار و در غیر این صورت به عهده کارفرما خواهد بود.
  8. تأمین نیروی ساده و متخصص و نیز پرداخت کامل دستمزد، پاداش، عیدی، سنوات، بن، بیمه و تمام حقوق قانونی کارگران به عهده پیمانکار می‌باشد. تمام پرداخت‌های به پرسنل بر اساس قانون کار می‌باشد .
  9. به‌منظور ارتباط سه طرفه دستگاه نظارت، پیمانکار و نیروهای خدماتی، «رابط امور خدمات» از طرف دستگاه نظارت پس از تأیید کارفرما به پیمانکار معرفی می‌گردد. رابط امور خدمات با اختیارات مندرج در دفترچه شرح وظایف جهت امور اداری نیروهای پیمان و تحویل و اجرای ابلاغ‌ها و دستورات دستگاه نظارت انجام وظیفه خواهد کرد. معرفی و حضور رابط امور خدمات، ارتباطی با انجام وظایف مدیریتی پیمانکار ندارد. پیمانکار می‌تواند در صورت نیاز نیرویی را برای انجام وظایف مدیریتی خود انتخاب نماید که در این صورت بیمه و حقوق این فرد به عهده پیمانکار بوده و از نیروهای ستادی پیمانکار تلقی می‌گردد .

ب) شرایط عمومی

  1. آستان مقدس قم در قبول و یا رد هر یک از پیشنهادات مختار است.
  2. تسلیم پیشنهاد توسط متقاضی به منزله قبول تمام شرایط و مفاد اسناد مناقصه، آیین‌نامه‌ها و قوانین و مقررات داخلی آستان مقدس قم و تأیید داشتن توان مالی و تشکیلاتی لازم برای اجرای موضوع قرارداد می‌باشد.
  3. به پیشنهادات واصله به صورت سر باز، ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا، بدون سپرده و دریافت پس از تاریخ مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  4. کارفرما اختیار دارد حجم عملیات و برآورد ریالی آن را با ابلاغ کتبی به پیمانکار تا ۲۵٪ افزایش یا کاهش دهد.
  5. تمامی کسور قانونی متعلق به این قرارداد به عهده پیمانکار است.
  6. مالیات بر ارزش افزوده در صورت الزام قانونی برای قرادادهای امور خدماتی و ارائه مستندات لازم از سوی پیمانکار و ثبت نام در سامانه مربوط جداگانه پرداخت خواهد شد.
  7. برنده مناقصه ملزم است حداکثر یک هفته پس از اطلاع از برنده شدن در مناقصه در محل مدیریت حقوقی آستان حاضر شده و اسناد و مدارک مورد نیاز را بر اساس پیشنهاد خود تکمیل، امضاء و مهر نموده و تحویل نماید؛ در غیر این ‌صورت تضمین شرکت در مناقصه به نفع کارفرما بدون هیچ‌گونه تشریفات اداری، قضایی و … ضبط شده و نفر دوم به عنوان برنده اعلام می‌گردد. در صورتی که نفر دوم حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده نفر دوم نیز ضبط خواهد شد.
  8. تمام هزینه‌های درج آگهی این مناقصه در روزنامه‌ به عهده برنده مناقصه است.

☎️ برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌ ۳۷۱۱۹۱۲۳ با پیش شماره ۰۲۵ تماس حاصل فرمایید.