سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / با برگزاری مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدای گمنام در قزوین، دیار مینودری به عطر حضور شهدا معطر شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در حاشیه مراسم استقبال از شهدای گمنام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: اگر امروز شاهد اقتدار ایران در منطقه هستیم به این دلیل است که فرزندان رشید و دلیر این کشور بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا ایستادند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور جدا شود.

وی خاطرنشان کرد: بی گمان شهدا در بین ما هستند و این وعده الهی که شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند نشان درستی از همین مسئله است

امام جمعه قزوین تصریح کرد: تا بشر در روی زمین زنده است، ظلم و تجاوزگری استعمارگران هم وجود دارد، اما حضور فرزندان رشید و دلیر این ملت سبب شده تا پیروزی و مقاومت ایران در دنیا به یک حماسه بزرگ تبدیل شود.

وی ادامه داد: فرزندان رشید این کشور مایه افتخار نظام و اسلام هستند و تا دنیا دنیاست از برکت وجود شهدای بزرگوار بهره مند خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در قزوین اظهار کرد: شهدا با ایستادگی و مقاومت و تأسی از شهدای کربلا، راه حسین بن علی (ع) را ادامه دادند و اکنون وظیفه خطیر پاسداری از این مسیر بر عهده ماست.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی عنوان کرد: اینجانب بازگشت پیکر مطهر شهدای والا مقام را به عموم مردم شهیدپرور استان قزوین تبریک و تسلیت عرض نموده و از تمامی اقشار انقلابی قزوین دعوت می‌کنم تا با حضور در مراسم تشییع شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس جلوه‌ای از برکات دفاع مقدس را به نمایش گذارند.

یادآوری می‌شود، مراسم تشییع پنج شهید والا مقام هشت سال دفاع مقدس، روز پنچ شنبه - ۱۶ دی - ساعت ۹ صبح از آستان مقدس امام زاده اسماعیل (ع) برگزار می‌شود.

دیار مینودری به عطر حضور شهدا معطر شد | عابدینی: پاسدار خون شهدا باشیم

دیار مینودری به عطر حضور شهدا معطر شد | عابدینی: پاسدار خون شهدا باشیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha