شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه /  امام جمعه شهرستان بویین زهرا با حضور در مدرسه علمیه خواهران، با مدیر و اساتید این مدرسه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار با مدیر و معاونین مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ایمان و تقوای آن حضرت، صبر و استقامت ایشان، خانه داری، همسرداری، فرزند پروری و در عین حال حضور در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی بخصوص دفاع جانانه آن حضرت از امام زمان خویش و پیروی از امامت و ولایت ایشان بی نظیر است.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: زنان ایرانی باید شجاعت، دینداری، وفاداری را از این بانوی بزرگوار درس بگیرند و با پیروی از سبک زندگی فاطمی در تحکیم بنیان خانواده‌ها و جلوگیری از رواج آسیب‌های اجتماعی نقش آفرینی کنند.

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: حضرت زهرا (س) پس از رحلت حضرت رسول اکرم (ص) شبانه دست کودکان خویش را می‌گرفت و به در خانه مهاجرین و انصار می‌رود و وصیت پیامبرشان را یادآوری می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد که صبح اول وقت برای نصرت امام به میدان آیند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: شهادت حضرت زهرا (س) به ما می‌آموزد که یاران امام هر چند کم باشند اگر بهنگام به صحنه آیند می‌توانند تاریخی را متحول کنند.

وی ادامه داد: دخت پیامبر اسلام (ص) خود، خانواده و فرزندانش را فدای امام کرد و این سوال پیش می‌آید که ما برای یاری امام چه باید انجام دهیم.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: یاری امام در عصر کنونی سیلی خوردن نمی‌خواهد، آتش گرفتن در خانه و کشته شدن فرزند در شکم نمی‌خواهد، بلکه مهمترین مشکل امروز ما برای رسیدن به دوران باشکوه و عظمت ظهور حضرت مهدی (عج) این است که فرهنگ زندگی در دوران امام معصوم (ع) را نداریم یا بدان عمل نمی‌کنیم.

وی اظهار کرد: بزرگترین تکلیف در راستای همان مسیری که حضرت فاطمه زهرا (س) طی کرد روشنگری، آگاه سازی و بصیرت افزایی و بیدار ساختن مردم برای وظیفه نصرت تاریخی امام است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا همچنین یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو المهدی المهندس را گرامی داشت.

بازدید امام جمعه بویین زهرا از حوزه علمیه خواهران

بازدید امام جمعه بویین زهرا از حوزه علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha