جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بررسی مشکلات مردم چوئبده شهرستان آبادان

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به میان مردم چوئبده شهرستان آبادان رفت و در حضور مدیران استانی به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به میان مردم چوئبده شهرستان آبادان رفت و در حضور مدیران استانی به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

در راستای قول نماینده ولی فقیه در خوزستان مبنی بر برگزاری جلسه بررسی مشکلات با حضور مسئولان استانی، این نشست برگزار و در آن معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) استان، مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، راهداری و حمل جاده‌ای خوزستان، فرماندار و کمرگ آبادان، آب و برق جنوب حضور داشتند.

در این نشست از جمله مسائل و دغدغه‌مند مطرح شده می‌توان به گمرک، ترخیص بار، جاده مواسلاتی چوئبده به آبادان، مشکل آب شرب و گاز اشاره کرد.

همچنین نسبت به دغدغه‌های مطرح شده قول‌هایی از سوی مدیران استانی حوزه‌های مختلف نیز در حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان داده شد و ایشان نیز قول پیگیری وعده‌های مسئولان جهت تحقق پیگیری را دادند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha