پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه، گفت: حاج قاسم یک شخصیت بین المللی و نماد امید و اعتماد است که رهبر معظم انقلاب به اخلاص ایشان شهادت دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار داشت: به برکت خون «حاج قاسم»، شاهد توسعه جبهه مقاومت در منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه شهادت «سردار دل‌ها» دنیا را به لرزه در آورد، گفت: در ۱۲ کشور برای دومین سالگردش شهادتش شاهد برگزاری بزرگداشت او بودیم، رمز آن هم اتصال به اهل بیت (ع) است که این چنین با عظمت خواهد شد، به طوری که آمریکای تروریست هم به آن اعتراف می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار خانواده سردار سلیمانی با رهبر معظم انقلاب در هفته جاری، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار رونق مقاومت را نتیجه و برکت خون حاج قاسم دانستند؛ یمن با این همه مشکلات، چنان قدرتی یافته است که اکنون به راحتی کشتی دشمن مسلح را توقیف می‌کند.

آیت الله علما افزود: ادامه داد: حزب الله لبنان، جریان مقاومت عراق و دیگر هسته‌های مقاومت هم قدرت بیشتری پیدا کرده اند و اکنون عده کمی از آمریکایی‌ها که در عراق مانده اند، اظهار می‌دارند ما مستشاریم و برای جنگ در اینجا نمانده ایم.

وی به صدق و اخلاص سردار سلیمانی پرداخت و گفت: رهبر انقلاب به صداقت و اخلاص این شهید عزیز شهادت دادند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، حاج قاسم را یک شخصیت بین المللی و نماد امید و اعتماد دانست.

آیت الله علما ضمن گرامیداشت قیام مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶، گفت: این قیام نشانه بصیرت و زمان شناسی مردم قم در دفاع از اسلام و امام راحل بود.

امام جمعه کرمانشاه در خطبه اول نیز با اشاره به سالروز شهادت حضرت صدیق کبری (س) گفت: پیامبر اسلام (ص) فرمودند: «فاطمه نور چشم من است» و البته نور چشم اسلام است، زیرا بشریت هرچه دارد از خانواده پیامبر (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha