پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهادت حضرت زهرا هرمزگان

حوزه/ ۶۰ نفر از طلاب حوزه علمیه قم متشکل از ۳۰ نفر از بانوان و ۳۰ نفر از آقایان، برای برگزاری با شکوه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در شهر بندرعباس حاضر شدند.

حجت الاسلام مهدی فخاران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اظهار کرد: ۶۰ نفر از طلاب حوزه علمیه قم متشکل از ۳۰ نفر از بانوان و ۳۰ نفر از آقایان، برای برگزاری با شکوه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در شهر بندرعباس حاضر شدند.

وی با ذکر این نکته که ایستگاه صلواتی در میان عبور و مرور مردم برپا شد، ابراز کرد: در این مراسم بیش از ۷۰۰ پُرس غذای گرم میان عزاداران و سوگواران توزیع شد.

مسئول برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های خانواده و اقتصادی از دیگر برنامه‌های این طلاب در شهر بندرعباس بود.

حجت الاسلام فخاران با بیان این نکته که صفر تا صد برگزاری مراسم بر عهده خود طلاب بود، اظهار کرد: تمام هزینه‌های برگزاری این مراسم توسط طلابی که در استان هرمزگان حاضر شدند، تأمین شد و هیچ مبلغی از نهادهای حاکمیتی و دولتی دریافت نشده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 0
    بسیار کار عالی وقابل توجهی بود لذت بردم ان شاءالله در کارهای خیر بیشتری فعالیت داشته باشید ودر رکاب آقا قدم بردارید عنایت امام زمان شامل حالتان باشد