جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
درس اخلاق آیت الله شب زنده دار

حوزه/ درس اخلاق آیت الله شب زنده دار سه شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری، گفت: از این هفته روزهای سه شنبه یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها درس اخلاق، توسط آیت الله شب زنده دار از اساتید حوزه علمیه قم و عضو فقهای شورای نگهبان، برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه ضمن اشاره به تماس تلفنی خود با آیت الله شب زنده دار و ضمن تشکر از قبول این زحمت و یادکرد از مرحوم پدر استاد شب‌زنده‌دار و تأثیر اخلاقی معنوی ایشان در حوزه‌های علمیه در دهه ۶۰ و ۷۰، بیان کرد: سنت دیرین حوزه‌های علمیه این بوده که درس‌های اخلاق عمومی توسط اساتید تراز اول و فقهای متضلع برگزار می‌گردید و عالمان ربانی بزرگ در کنار برگزاری کرسی‌های علمی، پرچمدار اخلاق و معنویت و هادیان معارف اخلاقی مکتب اهل بیت و الگوهای عملی جامعی برای طلاب علوم اسلامی نیز بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله شب‌زنده‌دار نیز ضمن تاکید بر اهمیت اخلاق و معنویت، بر استفاده از اساتید بزرگ حوزه در این زمینه تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha