چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
ماموستا رستمی-نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری طی پیامی حادثه دلخراش تصادف تانکرسوخت مازوت در شهر حسین آباد استان کردستان که منجر به فوت دو تن از شهروندان کردستانی شد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه شهرستان سنندج و عضو مجلس خبرگان رهبری طی پیامی حادثه تلخ و دلخراش تصادف تانکر سوخت مازوت در شهر حسین آباد استان کردستان که منجر به فوت دو تن از شهروندان گردید را تسلیت گفت.

در متن این پیام می‌خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

" و بَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ"

حادثه تلخ و دلخراش تصادف جاده‌ای تانکر سوخت مازوت شنبه شب ١٨ دیماه در شهر حسین آباد که منجر به فوت ٢ نفر از مردم نازنینمان گردیده ونیز باعث مصدومیت تعدادی از این شهروندان معزز شده است بسیار اینجانب را متأثر و متالم گردانید.

فلذا ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های محترم و بستگان جانباختگان این حادثه‌ی دردناک و تسلیت به محضر آنها و دل جویی از خانواده‌های مصدومین و شریک دانستن بنده در غم خود، از مدیران و مسئولین دلسوز می‌خواهم تا انشا الله تدبیری عاجل درجهت حذف نقاط حادثه خیز و مشکلات جاده‌ای استان، علی الخصوص این محور که نیاز مبرم به جادهٔ کمربندی دارد و حقیقتاً قتلگاهی برای مردم شریف این ناحیه گردیده اقدام مضاعف به عمل آورند تا بلکه این مشکل هرچه زودتر مرتفع گردد.

اللّهُمَّ اغفِر لَهم وَ ارحَمهم وَ تَجَاوَز عَنَّا وَ عَنهم وَ تَغَمَّدهم بِرَحمَتِکَ وَ اسکِنهم فَسِیحَ جَنَّاتِکَ … اللَّهُمَّ آمین

فایق رستمی / امام جمعه شهرستان سنندج و نماینده خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha