سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تبریک

مسئول دفتر قرارگاه حوزه انقلابی، انتصاب دکترشهرام مهدوی مطلق به عنوان فرماندار شهرستان بویراحمد را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام علی امینی اطهر، مسئول دفتر قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان کشور، طی پیامی انتصاب دکتر شهرام مهدوی مطلق را به عنوان فرماندار شهرستان بویراحمد را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

جناب آقای دکتر شهرام مهدوی مطلق

فرماندار محترم شهرستان بویراحمد با اهدای تحیت و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد

انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت فرماندار بویراحمد صمیمانه تبریک عرض می‌نمائیم. یقیناً تخصص و تجارب حضرت عالی نوید بخش تلاش و تحرک و تحول بیش از پیش خواهد بود و زمینه حل مشکلات مردم شریف شهرستان بویراحمد و ارائه خدمات گسترده به این مردم خوب و فهیم را فراهم خواهد کرد.

سپردن عنان کرسی مدیریت اجرایی شهرستان بویراحمد به دستان با کفایت حضرتعالی مهر تأییدی بر اعتقاد حرکت دولت مردمی و انقلابی در مسیر شایسته گزینی نوید بخش افق‌های روشن خواهد بود.

این جانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای انقلابی، ارزشی، ولایی، دلسوز و از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید. برای جناب عالی عزت سربلندی سلامتی و توفیق روز افزون در خدمت گزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی بالاخص مردم ولایت مدار شهرستان بویراحمد را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.

و از طرف جامعه روحانیت استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی این نهاد انقلابی را برای هم افزایی و خدمت صادقانه به مردم را اعلام می‌دارم.

علی امینی اطهر

مسئول دفتر قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha