پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیگدلی

حوزه / معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: میز خدمت وزارت امور خارجه در استان هرمزگان برای بررسی چالش های مردم هرمزگان برپا شد و تا ساعت ۲۰ امروز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، علی‌رضا بیگدلی، ظهر امروز در دیدار با امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به سفر رئیس جمهور و بخشی از اعضای کابینه به استان هرمزگان، اظهار کرد: رئیس جمهور دستور داده‌اند تا تمام وزارت خانه‌های پیش از حضور ایشان میز ارتباط با مردم را در تمام ادارت سطح استان هرمزگان مستقر کنند.

وی با ذکر این نکته که مشکلات به صورت حضوری با مسئولین مطرح می‌شود، عنوان کرد: هدف این است که اگر مشکلی از مردم در سیستم معمول اداری قابل حل نیست و نیاز به تصمیم‌گیری در سطح بالاتری دارد به سمع و نظر رئیس جمهور برای اتخاذ تصمیمات لازم، رسانده شود.

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه افزود: در راستای دستور رئیس جمهور یکی از کارشناسان متبحر و متخصص وزارت امور خارجه در استان هرمزگان حاضر شده داشت و امروز ساعت هشت صبح میز خدمت در دفتر امور خارجه هرمزگان مستقر شده است و تا ساعت ۲۰ امروز نیز ادامه خواهد داشت.

بیگدلی تصریح کرد: اگر مردم چالش، سوال، ابهام، پیشنهاد و نظری در خصوص مباحث مرتبط با مسائل خارجی دارند را در این میز مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: تجارت خارجی و دیپلماسی اقتصادی از دیگر موضوعات مورد تاکید در این میز خدمت است تا اگر موضوعی نیاز است در سطوح وزیر و رئیس جمهور تصمیم‌گیری شود مطرح شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha