جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ورود رئیس جمهور به هرمزگان

رئیس جمهور رئیسی با بیان اینکه سطح بالایی از امنیت در هرمزگان برقرار است که باعث ایجاد امنیت مطلوبی در خلیج‌فارس نیز شده است، گفت: تاریخ هرمزگان ایستادگی، شجاعت و شهامت مردم استان در برابر متجاوزان را ثبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، صبح پنجشنبه در جریان چهاردهمین سفر استانی و در بدو ورود به استان هرمزگان درباره اهداف و برنامه‌های این سفر گفت: شکل‌گیری استان هرمزگان همراه با مقاومت مردم در برابر متجاوزان بوده و تاریخ این استان ایستادگی، شجاعت و شهامت مردم را ثبت کرده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه پیش از انجام سفر، هیات‌هایی به استان اعزام شده و با کمک نماینده محترم ولی فقیه، استاندار و فعالان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیازهای هرمزگان شناسایی شده است، افزود: این استان در عرصه‌های تجاری، معدنی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری و اقتصاد دریا زمینه‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه دارد و با وجود این ظرفیت‌ها نباید شاهد برخی نارسایی‌ها، فقر و بیکاری در استان باشیم.

رئیسی با بیان اینکه سطح بالایی از امنیت در استان برقرار است که باعث ایجاد امنیت مطلوبی در خلیج‌فارس نیز شده است، اظهار داشت: لازم است از نیروهای مسلح استان که با حضور آگاهانه و با بصیرت خود توانسته‌اند به خوبی امنیت را در دریا و آسمان هرمزگان و خلیج‌فارس ایجاد کنند، قدردانی کنم.

رئیسی تصریح کرد: در پرتو امنیت موجود در هرمزگان می‌توان هر نوع سرمایه‌گذاری در استان را تضمین کرد و با اتکا بر این سرمایه‌گذاری‌ها بر توسعه هرمزگان همت گماشت. دولت سیزدهم برنامه‌ریزی‌های خوبی در راستای توسعه هرمزگان در عرصه‌های مختلف انجام داده تا بتواند در این زمینه گام‌های مؤثری بردارد و مردم و فعالان اقتصادی احساس کنند که در این جهت گام‌های مؤثری برداشته می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha