جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین

حوزه/ تعدادی از علمای بلاد و شخصیت‌های حوزه‌های علمیه در استان‌ها در ارتباط زنده تصویری با دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، تعدادی از علمای بلاد و شخصیت‌های حوزه‌های علمیه در استان‌ها در ارتباط زنده تصویری با دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد که در قم در حال برگزاری است به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق و دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداختند.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدگاه‌های خود را در خصوص مأموریت‌های حوزه در دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تبیین کردند.

گفتنی است: در نوبت عصر اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد نیز شمار دیگری از شخصیت‌های حوزوی به صورت حضوری و تصویری سخنرانی خواهند کرد و گزارش کمیسیون‌های چهارگانه نیز از سوی رؤسای کمیسیون‌ها ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha