جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ه

حوزه / با حضور معاون سازمان‌دهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، ششمین هم اندیشی قرارگاه فرهنگی ائمه جمعه منطقه کاشان، در آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ششمین جلسه هم اندیشی قرارگاه فرهنگی ائمه جمعه منطقه کاشان، پنج شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام علی نوری، معاون سازمان‌دهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، در دفتر امام جمعه آران و بیدگل برگزار شد

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل شورای سیاست گذاری کشور این جلسه به منظور ارتقای فرهنگی و ارزشی نهادهای انقلابی در آران و بیدگل برگزار شد، گفت: در این جلسه راهکارهای لازم در جهت برطرف نمودن مشکلات اولویت دار فرهنگی منطقه از جمله موضوع طلاق، اعتیاد و… ارائه گردید.

وی، رفع مشکلات فرهنگی را نیازمند فعالیت‌های پژوهشی با کمک نخبگان حوزه و دانشگاه دانست و گفت: روحانیون و ائمه جمعه مساجد نیز نقش مهمی در تبیین مسائل فرهنگی در مساجد و مدارس دارند.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: قطعاً استفاده از ظرفیت علمی و دینی ۴ حوزه علمیه خواهران و برادران و ۵ دانشگاه آران و بیدگل در جهت رفع مشکلات فرهنگی، تحکیم بنیان خانواده، کاهش آمار طلاق، آسیب‌های اجتماعی و تربیت آینده سازان کشور بسیار کارساز می‌باشد.

وی، به نقش دشمنان درهم پاشیدگی بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران وقتی در جنگ سخت موفق نشدند از طریق جنگ نرم به دنبال از بین بردن بنیان خانواده می‌باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha