جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در انتصابات ها دولت باید مراقب باشد تا دلسردی در بین مردم و نیروهای انقلابی ایجاد نشود، گفت: شرایط انتصاب و معرفی نیروها باید برای مردم مشخص شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی شب گذشته در دیدار با معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به سخنان رئیس جمهور در اجلاسیه جامعه مدرسین، مبنی بر رشد صادرات کشور، اظهار داشت: بیان چنین اخباری می‌تواند در جامعه و برای مردم امیدوار کننده باشد و این نقشه رسانه را به خوبی نمایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم امیدافرینی در بین مردم ایجاد شده است، گفت: مراقبت از این امید آفرینی و جلوگیری از کمرنگ شدن آن در بین مردم بسیار حساس است، چرا که امید پشتوانه این دولت است و نباید اجازه دهیم به آن ضربه وارد نشود.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حذف ارز ترجیحی، یادآور شد: ضرورت حذف این مسئله بنا بر نظر غالب اقتصاد دانان بر کسی پوشیده نیست، اما آنچه مهم است احتیاط دولت در ایجاد تورم شدید در جامعه است.

وی با اشاره به بیانیه مدارس علمیه همدان در رابطه با دخالت نمایندگان در انتصابات‌ها، مطرح کرد: مشورت خوب است، اما دخالت موضوعی است که مجلس انقلابی باید نسبت به آن مراقب باشد تا شائبه‌هایی برای آنها ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مطالبه حوزویان همدانی، نظارت شورای نگهبان و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان است، گفت: بسیاری از مسئولان نیز در سراسر کشور گله مندی هایی در این رابطه را مطرح کرده اند.

وی یکی از اشکالات به دولت در جامعه را کندی در تغییرات خواند و اظهار داشت: متأسفانه این مشکل در اذهان نیروهای انقلاب رسوخ کرده، بنابراین با تبیین واقعیت‌ها، باید مراقب باشیم تا این تفکر استمرار پیدا نکند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: فضای رسانه‌ای دولت باید در برابر فضای رسانه دشمن و افرادی که قصد تخریب دولت را دارند بسیار با قدرت فعالیت کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در انتصابات ها دولت باید مراقب باشد تا دلسردی در بین مردم و نیروهای انقلابی ایجاد نشود، گفت: شرایط انتصاب و معرفی نیروها باید برای مردم مشخص شود.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در استان فضای تعاملی خوبی بین مسئولان حاکم است، مطرح کرد: در مسئله اقتصاد همه باید به دولت برای رفع مشکلات مردم کمک کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha