شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه انتظار می‌رود دولت جدید چالش‌ها و مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهد، گفت: مدیران باید در برابر کارها و تصمیم‌گیری‌های خود مقابل پروردگار متعال و مردم پاسخگو و بسیجی‌گونه و با روحیه اخلاص و جهادی پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پنجشنبه شب با بخشدار، ائمه جماعات، اعضای شورای شهر و جمعی از مردم شهر دلبران از توابع شهرستان قروه دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این دیدار از انعکاس و پیگیری مطالبات این مردم از طریق مسئولان مربوطه استانی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه اخیراً در سفر وزیر نیرو به استان، اعتبارات خاصی به حوزه آبرسانی اختصاص یافت که بخشی از مشکلات مطرح‌شده از این طریق قابل حل است.

وی از دستور استاندار برای پیگیری مشکلات حوزه آبرسانی استان خبر داد و گفت: پیگیری‌های لازم جهت تسریع در رفع دغدغه‌های مردمی در بخش‌های دیگر از طریق سایر مسئولان مربوطه انجام خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه انتظار می‌رود دولت جدید چالش‌ها و مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهد، تصریح کرد: مدیران باید در برابر کارها و تصمیم‌گیری‌های خود مقابل پروردگار متعال و مردم پاسخگو و بسیجی‌گونه و با روحیه اخلاص و جهادی پای کار باشند.

براساس این گزارش مسئولان و مردم دلبران در این دیدار از وضعیت بد جاده و راه‌های دسترسی، مشکلات بخش آب و فاضلاب، کمبود امکانات ورزشی و رفاهی و عدم برخورداری از درآمد معدن گلایه داشتند و از نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خواستار ارائه دستور و حل مشکلاتشان بودند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha