سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام بیاضی زاده

حوزه / سلسله نشست‌های علمی افق اندیشه با هدف بررسی خروجی‌های اولین دوره طرح شهید بیاضی زاده طراحی شده است که اولین نشست آن در مدرسه تخصصی فقه امام کاظم (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اولین نشست از سلسله نشست‌های علمی افق اندیشه با موضوع «اولویت‌های پژوهشی روانشناسی اسلامی» با ارائه حجج اسلام محمد فرهوش و نقد محمد مهدی عباسی آغوی و محمد صالح مازنی در مدرسه تخصصی فقه امام کاظم (ع) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: سلسله نشست‌های علمی افق اندیشه در قالب کرسی‌های نقد به صورت ماهانه به خروجی‌های طرح شهید بیاضی، می‌پردازد.

طرح شهید بیاضی زاده، زیر نظر دفتر نخبگان حوزه علمیه قم با هدف اصلی کارآمد کردن نخبگان حاضر در حوزه علمیه قم در حال اجرا است و در ۴ عنوان فقیهان طراز، حل مسئله، مدیریت و تبلیغ، فعالیت خود را آغاز کرده است و با توجه به اینکه یکی از شاخه‌های این طرح، حل مسئله است پس از ارائه طرح‌ها از سوی نخبگان و تصویب آنها، نخبگان در قالب هسته‌های علمی و فردی در این شاخه، شروع به فعالیت کردند.

خاطر نشان می‌شود: در این طرح با تیم‌های مختلف نخبگانی و در موضوعات مختلفی از جمله فقه‌های مضاف، روانشناسی، فلسفه، کلام و دیگر موضوعات ۲۰ تا ۳۰ عنوان طرح پژوهشی به اتمام رسیده است که در سلسله جلسات علمی افق اندیشه، بصورت ماهانه نتایج و خروجی‌های این طرح به صورت کرسی‌های نقد ارائه خواهد شد و کار نهایی این گروه‌ها در قالب کتاب، مقاله و پایان نامه به زیور تبع آراسته می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha