جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه / امام جمعه سنندج گفت: در بحث مسکن بسیاری از اقشار جامعه با مشکلات فراوانی روبرو هستند و این وضعیت به هیچ وجه در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست و انتظار مردم از دولت آقای رئیسی حل مشکل مسکن و معیشت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: باید به عنوان یک شهروند و به ویژه یک مسلمان نسبت به مسائل زیست محیطی بسیار حساس باشیم؛ چراکه حفاظت از محیط زیست یکی از ویژگی‌های یک شهروند کامل است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه مسئولان باید بیش از پیش در حل مشکلات مردم تلاش کنند، تاکید کرد: متأسفانه در بحث مسکن بسیاری از اقشار جامعه با مشکلات فراوانی روبرو هستند و این وضعیت به هیچ وجه در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست و انتظار مردم از دولت آقای رئیسی حل مشکل مسکن و معیشت است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد یک تورم بی سابقه در کشور بوده‌ایم که این وضع قدرت خرید خانوارهای ایرانی را به شدت کاهش داده است.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل بیکاری قشر تحصیل کرده جامعه اشاره کرد و بیان داشت: نباید اجازه دهیم که بیکاری باعث دلسردی جوانان و تحصیل‌کردگان شود و از سوی دیگر باید در مناصب دولتی از نیروهای جوان و پرانرژی استفاده کنیم.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: مشکلات جامعه در صورتی برطرف می‌شود که همه در میدان باشیم و تنها با این شرط است که می‌توان از این وضعیت نابسامان عبور کنیم.

ماموستا رستمی یادآور شد: طبق آمارهای رسمی متأسفانه در جامعه ایران آمار طلاق بسیار رشد نگران کننده‌ای دارد؛ به همین دلیل زوج‌های جوان باید با تمسک به دین و اسلام در تحکیم زندگی خود بکوشند.

این نماینده خبرگان رهبری گفت: طلاق بدترین اعمال در نزد خداوند متعال است، متأسفانه بسیاری از رسانه‌های برون مرزی و خارجی با تبلیغات خود تلاش می‌کنند که بنیان خانواده ایرانی را از هم بپاشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha