جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ا

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، به رویش مکتب حاج قاسم سلیمانی، جوانان هسته ای و خلاق در دانش های فضایی و نانو در برابر تهدیدهای آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز امید رهبری معظم انقلاب به سرمایه بی بدیل نسل جوان در نظام الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کاشان با تسلیت رحلت حضرت ام‌البنین (س) و گرامی داشت سالروز انتصاب مقام معظم رهبری با حکم امام امت به امامت جمعه تهران، به محاسبات آمریکا نسبت به ایران با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در دی ماه سال ۹۷ در دیدار با مردم قم اشتباه محاسباتی آمریکا نسبت به ایران را به صورت کامل فرمود.

امام جمعه کاشان، شکست آمریکا در نجات جاسوسان خود در ایران را اشتباهات محاسباتی عنوان کرد و گفت: راه اندازی جنگ ۸ ساله تحمیلی و حمایت همه جانبه از صدام با امید براندازی جمهوری اسلامی، تحریم تسلیحاتی و تحریم اقتصادی مهمترین اشتباهات محاسباتی این کشور بود.

وی افزود: امریکاییان بر این باور بودند که ایران با پذیرش قطعنامه اعتبار خود را از دست خواهد داد و چون پس از این پذیرش هم انقلابیون ایران سرخوردگی پیدا می‌کنند و هم مطالبات معیشتی مردم افزایش پیدا خواهد کرد و با این دو عامل نظام اسلامی سقوط پیدا خواهد کرد، در حالی که این محاسبات آنها نیز اشتباه از کار درآمد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان، عنوان کرد: آمریکایی‌ها باور داشتند که با رحلت امام (ره) جنگ قدرت در ایران آغاز خواهد شد و مسیر انقلاب را منحرف خواهد ساخت، به گونه‌ای که در آن شرایط دور جدیدی با رویکرد غیر انقلابی به وجود خواهد آمد، اما مجلس خبرگان رهبری با انتخاب هوشمندانه امام خامنه‌ای به عنوان رهبری، حرکت در مسیر انقلاب و امام امت قدرتمندانه‌تر و با شکوه تر ادامه پیدا کرد.

وی، عنوان کرد: آمریکایی‌ها با روی کار آمدن دولت اصلاحات گمان می‌کردند ایران در حال پیمودن راه شوروی سابق به سمت فروپاشی است، ولی بعد مشخص شد که محاسبات آنها اشتباه بوده است.

آیت الله سلیمانی، به شکست آمریکا در تحریم اقتصادی و فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: آمریکا با تحریم اقتصادی و فتنه‌های پی در پی فکر می‌کرد مردم علیه انقلاب شورش می‌کنند، ولی با حضور به موقع مردم در صحنه و خلق ۹ دی تمام محاسبات و توطئه‌های آمریکایی‌ها و اروپاییان نقش بر آب شد.

وی، به شکست آمریکا در راه اندازی جنگ نیابتی در فلسطین و جنگ ۳۳ روزه لبنان اشاره کرد و افزود: همزمان با مذاکرات وین آمریکا و اسرائیل با تهدید حمله نظامی علیه ایران بر این باور بودند که ایران با این تهدید تسلیم خواهد شد، اما ایران این تهدیدها را عملیات روانی تلقی کرد و برایش پشیزی ارزش قائل نشد و مردانه ایستاد.

امام جمعه کاشان عنوان کرد: تهدیدهای آمریکا علیه ایران منجر به رویش گسترده روحیه انقلابی جوانان در اردوهای راهیان نور، اردوهای جهادی، اعتکاف و دفاع از حرم اهل بیت (ع) که از دلش حججی ها رویدند، شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به رویش مکتب حاج قاسم سلیمانی، جوانان هسته‌ای و خلاق در دانش‌های فضایی و نانو در برابر تهدیدهای آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز امید رهبری معظم انقلاب به سرمایه بی‌بدیل نسل جوان در نظام الهی است.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha