پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مصباح سی سخت

حوزه/امام جمعه سی سخت گفت: وظیفه است که مسئولان از غیرت دینی جوانان حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سی‌سخت، نماز جمعه این هفته شهر سی سخت، ۲۴ دی ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، به امامت حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت اقامه گردید.

حجت الاسلام مصباح نژاد ضمن سفارش مردم به تقوا و دوری از گناه به عملکرد اعمال اشاره کرد که ممکن است این عملکرد زندگی را سخت کند به یکی از پیامدهای گناه مشارکت شیطان در اعمال و افکار انسان اشاره کرد و گفت: پیش در آمد این فساد ذهنیت نادرست می‌باشد و باعث می‌شود که شیطان در انسان تصرف کند و باعث تسلط شیطان می‌شود.

وی گفت: بعضی صداها بعضی موسیقی‌ها صدای شیطانی است این صدای اشقیا و بدبختان عالم است لقمه حرام انسان را از حقیقت و خدا دور می‌کند اگر از گناه و لقمه حرام دوری کنیم به حقیقت می‌رسیم اگر به شیطان نه بگوییم می‌توانیم به خدا برسیم فقط با رعایت تقوا و حلال خواری می‌توانیم این راه را طی کنیم.

مصباح نژاد گفت: بعضی ظاهرشان انسان است، اما در باطن لشکر و پیاده نظام شیطان هستند؛ شیطان ابتدا در اموال مشارکت می‌کند و فرزندان ما را به بیراهه می‌برد این رسومات باطل و مشکلات بخشی از آن از مشارکت شیطان است اعتقاد به معاد و نماز و دین با آمدن لقمه حرام ضعیف می‌شود.

امام جمعه شهر سی سخت در خطبه دوم به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد قیام ۱۹ دی اشاره کرد و گفت: عامل هشت سال دفاع مقدس غیرت و اعتقاد دینی بود که مردم چهل سال در مقابل کفر صبوری کردند غیرت دینی ما همراه با صبوری و عقلانیت و بصیرت می‌باشد ما با زبان دین امر به معروف و نهی از منکر می‌کنیم مسئولان وظیفه دارند با برنامه‌ریزی از غیرت دینی جوانان دفاع کنند.

وی به سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: ام‌البنین (س) در مقابل سختی‌ها و مرگ فرزندان خود صبوری کرد و مادران شهدا و همسران شهدا هم همین راه را دنبال می‌کنند، ما وظیفه داریم از این ارزش‌ها صیانت کنیم.

امام جمعه سی سگفت: ۲۹ دی روز هوای پاک و نگهداری محیط زیست سالم است که باید فرهنگ سازی شود. برای فراهم کردن هوای پاک که از کارکنان محیط زیست تشکر و تقدیر می‌کنیم کاشت درخت و گسترش فضای سبز در خانه را خواستاریم، آتش نزدن درخت و محیط زیست استفاده از انرژی پاک را خواستاریم اگر بخواهیم هوای پاک و سالمی داشته باشیم از خودروی حمل و نقل عمومی استفاده کنیم، خودروی سالم با حداقل آلاینده تولید کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha