جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصلح

امام جمعه برازجان گفت: عامل نجات کشور در بزنگاه‌های مختلف غیرت دینی مردم بوده است، غیرت دینی به معنی خشونت نامعقول نیست، آیت الله مصباح یزدی، هم در غیرت دینی و در عقلانیت در اوج بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه برازجان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرک صنعتی می‌تواند موتور محرک اقتصاد ملی و منطقه‌ای باشد، تمرکز بنگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی هزینه کمتر با بازدهی بیشتر و تخصصی‌تر از امکانات را در پی دارد.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه توسعه صنایع و حمایت از آن‌ها نقش مؤثری در خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دارد گفت: در شرایط کنونی باید به تولیدکنندگان و صنعتگران به عنوان افسران جنگ اقتصادی نگاه کرد.

حجت الاسلام مصلح اظهار کرد: مسؤولان مربوطه اعم از استانی و شهرستانی به ویژه شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره صمت نهایت همکاری و حمایت را از آن‌ها داشته باشند.

وی ابراز کرد: طی بازدیدی که از شهرک صنعتی برازجان داشتیم مشکلات و موانعی همچون تأمین و توسعه زیر ساخت‌های شهرک از زمین مورد نیاز، برق، آب، تلفن و راه دسترسی، تسهیل و تسریع در روند صدور مجوزهای لازم، تأمین سرمایه در گردش با نرخ مناسب، پذیرفتن محل فعالیت واحد صنعتی به عنوان وثیقه پرداخت تسهیلات، حذف اخذ مالیات بر ارزش افزوده از صنعتگران، حمایت از تولیدات توسط مسئولان استانی جهت رونق و تقویت آن‌ها توسط مدیران و تولیدکنندگان شهرک مطرح شد.

امام جمعه برازجان اظهار داشت: توجه به شرایط کنونی و به منظور رونق صنایع تولیدی و استفاده حداکثری از ظرفیت آن‌ها لازم است و مشکلات و موانع موجود شهرک با جدیت توسط مسؤولان پیگیری و رفع شود.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در ۱۹ دی اظهار داشت: انقلاب ایران یک انقلاب دینی بود، نه انقلاب سکولار، عالم دینی می‌تواند مردم را بسیج کند نه روشنفکر غربی، دشمن با اسلام سیاسی مخالف است نه اسلام سکولار. عامل نجات کشور در بزنگاه‌های مختلف غیرت دینی مردم بوده است، غیرت دینی به معنی خشونت نامعقول نیست، آیت الله مصباح یزدی، هم در غیرت دینی و در عقلانیت در اوج بود.

امام جمعه برازجان در مورد ۲۶ دی فرار شاه معدوم در سال ۱۳۵۷، علل، و زمینه‌های سقوط پهلوی گفت: نوکری و سر سپردگی کامل شاه به آمریکا، استبداد و دیکتاتوری بلامنازع شاه بعد از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، مبارزه علنی با شعائر و آموزه‌های دینی مردم و مرجعیت، روحانیت، دوستی با اسرائیل با رژیم آپارتاید و (نژادپرست) آفریقا و فروش نفت به آن‌ها، جنایات هولناک ساواک در حق مبارزین و انقلابیون، رهبری و مبارزات بی‌امان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی و افشای ماهیت شاه و آمریکا در طول مبارزات ۱۵ ساله قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۱۳۵۷ از علل، و زمینه‌های سقوط پهلوی است.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha