شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست بررسی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

حوزه/ نشست علمی" نقد و بررسی ابعاد فرهنگی اجتماعی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" با حضور رئیس کمیسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفته جاری صورت حضوری و مجازی برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست علمی" نقد و بررسی ابعاد فرهنگی اجتماعی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" با حضور دکتر امیرحسین بانکی پور فرد رئیس کمیسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی روز یکشنبه هفته جاری ساعت ۱۰:۳۰ به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌گردد.

در این نشست علمی استاد مسعود امامی دبیر شورای فقهی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و دکتر محمد جواد توکلی عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) به عنوان ناقد و دکتر جواد ابراهیمی دبیر کمیسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و دبیر گروه فرهنگی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس نیز حضور دارند.
بنا بر اعلام مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، حضور مجازی برای عموم پژوهشگران مجاز می‌باشد. طلاب سطح چهار و دانشجویان و دانش آموختگان مقطع دکتری فعال در موضوع جمعیت و خانواده که علاقمند به شرکت حضوری در این نشست هستند، می‌توانند عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۱۹۱۳ ارسال نمایند.
آدرس جلسه: https://b2n.ir/khane2
جهت شرکت در نشست، اطلاعات خود را در آدرس زیر ثبت فرمائید
https://b2n.ir/jameiat

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha