پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: آمریکا و عربستان سعودی علیه لبنان جنگ اقتصادی به راه انداخته و برای جایگزینی گزینه‌های سیاسی و انتخاباتی خود، از هر نوع ابزاری استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی سخنانی گفت: آمریکا و عربستان سعودی علیه لبنان جنگ اقتصادی و مالی به راه انداخته و برای جایگزینی گزینه‌های سیاسی و انتخاباتی خود، از هر نوع سلاح و ابزاری استفاده می‌کنند تا بر لبنانی‌ها فشار بیاورند.

وی افزود: از جمله ابزاری که در این جنگ استفاده می‌شود، بازی با قیمت دلار و جلوگیری از ارائه کمک به لبنان از سوی کشورهای مختلف، جلوگیری از محاکمه رئیس بانک لبنان و سیاسی کردن مسائل قضایی است.

شیخ دعموش تصریح کرد: اگر آنها گمان می‌کنند که با این روش‌های غیر اخلاقی و غیر انسانی می‌توانند روحیه و اعتقاد مردم را تغییر بدهند و به مقاومت لبنان ضربه بزنند، در اشتباه هستند؛ چراکه مردم لبنان کسانی که برای لبنان جانفشانی کردند و کسانی که علیه لبنان توطئه کرده و مرتکب جنایت شدند را می‌شناسند، لذا هیچ کس نخواهد توانست جایگاه مقاومت لبنان و اصول ملّی را تغییر دهد.

عضو ارشد حزب الله تأکید کرد: حزب الله با تمامی کسانی به فکر منافع لبنان هستند و می‌خواهند مجلس نمایندگان آینده در گروِ اراده لبنانی‌ها باشد، همکاری می‌کند و برای تحقق منافع ملت لبنان تلاش می‌کند، نه برای منافع آمریکا و رژیم اسرائیل.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha