چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اختتامیه دوره توانمندسازی طلاب

حوزه/دوره تربیت مدرس شیوه‌های تبلیغ دانش‌آموزی ویژه مناطق مرزی با سخنرانی قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه پایان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دوره تربیت مدرس مناطق مرزی به منظور تربیت مدرس برای توانمندسازی معلمان و مدیران مدارس و نیز روحانیون فعال در عرصه تبلیغ دینی مستقر در مناطق مرزی با حضور اساتید مبرز حوزه و دانشگاه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و نیز همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و ستاد همکاریها به مدت یک هفته در قم برگزار و پنج‌شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ به کار خود پایان داد.

بر پایه این گزارش، شرکت کنندگان در این دوره با ابراز رضایت از مباحث مطرح شده در کلاس‌ها برگزاری اینگونه دوره‌ها را نیاز ضروری روحانیون و معلمان در آموزش و پرورش دانسته و خواستار توسعه آن در فصول سال تحصیلی شدند.

در این دوره شش روزه کارشناسان و اساتید، آخرین یافته‌های علمی و نیز شیوه‌های نوین تبلیغ و تدریس را برای شرکت کنندگان تشریح نموده و خواستار توجه مربیان و روحانیون فعال به این شیوه‌ها و شناخت حساسیت‌ها مخاطبان خود در زمینه‌های علمی اعتقادی و باورمندی ارائه مباحث به جامعه هدف شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در اختتامیه این دوره، عزم حوزه علمیه برای کمک به آموزش و پرورش را جزم دانست و گفت: تلاش خواهید کرد با توانمند سازی معلمان و نیز تزریق نیروی جوان و پرانرژی طلاب در طرح امین و دیگر برنامه‌های از پیش تعیین شده در برنامه پنج ساله همکاریها به سهم خود در تحقق سند تحول بنیادین کمک کنیم.

این دوره که با حضور مدرسان استان‌های مرزی تشکیل شده بود به مدت یک هفته با موضوع شیوه‌های تبلیغ، گفتگو با نوجوانان و جوانان و پاسخ‌گویی به سوالات و شبهات دانش‌آموزان برگزار شد. طبق نظرسنجی‌های میدانی و مکتوب، شرکت کنندگان در دوره از کیفیت دوره رضایت خوبی داشتند.

افراد شرکت کننده در دوره، در اداره جلسات گفتمان دانش‌آموزی دوره‌های توانمندسازی معلمان و مدیران مدارس و دوره‌های آموزش مبلغان فعال در عرصه آموزش‌وپرورش کمک خواهند کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha