پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ همایش« شده ام ۹ ساله» در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ ۳۰ دی ماه آخرین مهلت ثبت نام حضوری جشن عبادت «شده ام ۹ ساله» آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ویژه مدارس، مناطق و دختران ۹ ساله قمی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همه ساله برای دختران ۹ ساله و تازه مکلف شده مراسم جشن تکلیف را با عنوان «شده‌ام ۹ ساله» با همکاری مدرسه‌ها و آموزش پرورش برگزار می‌کند.

کارشناسان امور فرهنگی خواهران با افتتاح کانال «شده‌ام ۹ ساله» ضمن برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، احکام مربوط به نماز، روزه، حجاب، عفاف و احکام تقلید را به دختران نومکلف آموزش دهند.

این جشن در سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت مجازی در سطح ملی برگزار شد و در سال جاری ضمن افتتاح کانال «شده‌ام ۹ ساله» مراسم جشن «شده‌ام ۹ ساله» به صورت حضوری و محدود برای دختران نومکلف قمی برگزار می‌شود.

ظرفیت پذیرش جشن عبادت به صورت حضوری در سال جاری به دلیل محدودیت‌های کرونایی حدود ۴۰۰ نفر بوده و اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در این جشن ثبت نام کنند.

پذیرش دانش آموزان مدارس و مناطق در این مراسم جشن به صورت حضوری و گروهی ممکن بوده و در صورت ثبت نام گروهی مراسم جشن عبادت برای دانش آموزان هر مدرسه به صورت گروهی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام و گرفتن دعوت نامه باید از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ می‌توانند به صحن صاحب الزمان (عج)، روبروی کفشداری ۱۲، طبقه بالا، امور فرهنگی خواهران مراجعه کنند.

لازم به ذکر است: دختران علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال «شده ام ۹ ساله» به آدرس اینترنتی shodeam۹saleh@ در پیام رسان ایتا مراجعه کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha