جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
متولیان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: معاونت پژوهش ستاد مرکزی خود را موظف می‌داند که در راهبری و کمک و حمایت پژوهشگران برنامه‌هایی را اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، خانم متولیان، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران در جلسه تخصصی با مدیران و معاونین پژوهش مدارس علمیه سمنان، گفت: حوزه علمیه استان سمنان در دیرباز در فعالیت‌های پژوهشی و علمی به دارالمومنین و دارالعلما مشهور است و این قدمت یکی از ظرفیت‌های بارز سمنان است.

وی افزود: ظرفیت‌های بالایی در مراکز پژوهشی علمی استان سمنان وجود دارد؛ طلاب، پژوهشگران و معاونان پژوهشی از این ظرفیت‌های استانی استفاده کنند.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در هر عرصه‌ای که می‌توانیم فعالیت تعریف کنیم؛ چه در عرصه طلاب پژوهشگر، چه در عرصه اساتید پژوهشگر و چه در عرصه همکاران پژوهشگر.

وی افزود: در عرصه پژوهش به دنبال این شاخصه‌ها هستیم: اولاً در شناسایی دقیق پژوهشگران؛ ثانیاً رتبه بندی پژوهشگران؛ ثالثاً اعطای خدمات به پژوهشگران بر اساس رتبه‌.

متولیان با اشاره به راه اندازی اداره امور پژوهشگران در معاونت پژوهش حوزه‌های خواهران، گفت: معاونت پژوهش ستاد مرکزی خود را موظف می‌داند که در راهبری و کمک و حمایت پژوهشگران برنامه‌هایی را اجرا کند.

متولیان اظهار کرد: اداره کلی در معاونت پژوهش وجود دارد با عنوان اداره کل پژوهش‌های تحصیلی؛ این اداره پژوهش‌های حین تحصیل سطوح ۲ و ۳ و ۴ و پژوهش‌های پایانی سطوح ۲و۳و۴ را راهبری می‌کند.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران افزود: در اجلاسیه ای تمام فعالیت‌های پژوهشی در ۲۷ عنوان مورد بررسی قرار گرفت تا موانع و کاستی‌های پژوهشی به لحاظ آیین نامه‌ای برطرف شود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha