جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوزاد

حوزه/ وبینار رایگان « چالش‌های فرزندآوری » با حضور خانم صادقی کارشناس علوم تربیتی و مادر ۹ فرزند از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعةالزهرا علیهاالسلام ویژه عموم بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفتگویی از برگزاری وبینار «چالش‌های فرزندآوری» ویژه عموم بانوان علاقه‌مند از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعةالزهرا علیهاالسلام خبر داد و افزود: این وبینار روزهای ۳ و ۵ بهمن برگزار می‌شود.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: در این وبینار سرکارخانم صادقی کارشناس علوم تربیتی و مادر جوان که صاحب ۹ فرزند است، به ارائه این موضوع می‌پردازد.

الیاسی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این وبینار رایگان که به صورت رایگان برگزار می‌شود، به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کنند و یا به ادمین مرکز آموزش‌های کوتاه مدت به شناسه کاربری borhan_center@ در پیام رسان ایتا پیام دهند.

وی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد و گفت: به جهت محدودیت ظرفیت، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها صرفاً از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می‌شود و متقاضیان می‌توانند در کانال ایتا مرکز به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha