پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان، جمعیت هلال احمر را نهادی مردمی عنوان کرد و گفت: وجهه مردمی بودن هلال احمر باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، روز یکشنبه در جمع کارکنان جمعیت هلال احمر استان با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین علیه السلام اظهار کرد: صبر و فداکاری حضرت ام‌البنین مثال‌زدنی است و بر این اساس مادران و همسران شهدا برای ملت ایران عزت آفریدند.

وی در ادامه به روایتی از امام صادق علیه السلام اشاره کرد و افزود: یک گام برداشتن برای خدمت به دیگران انسان را مجاهد و رزمنده می‌کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بیشتر اعضای جمعیت هلال احمر را داوطلبان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: فعالیت جمعیت هلال احمر در لحظه‌های بحرانی است و در این مواقع همه تلاش امدادگران را مشاهده می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، جمعیت هلال احمر را نهادی مردمی دانست و بیان کرد: هلال احمر باید مردمی باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور جمعیت هلال احمر احساس آرامش می‌کنند، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر هنگام حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی تنها به فکر کمک به دیگران است و بر اساس احساس دینی و انسانی به دیگران کمک می‌کند بنابراین قصد قربت در این امر حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با خدا قوت و خسته نباشید به کارکنان جمعیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: تلاش جمعیت هلال احمر خاموش است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی به بازدید از تجهیزات و انبار ادوات و امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان اشاره کرد و گفت: تجهیزات جمعیت هلال احمر برای مقابله با حوادث قابل قبول و پسندیده است.

مردمی بودن هلال احمر احساس آرامش و امنیت به مردم می‌دهد

مردمی بودن هلال احمر احساس آرامش و امنیت به مردم می‌دهد

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha