پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مهمترین جغرافیای تولید منابع انسانی، مدارس است و هر چقدر سن دانش آموزان کمتر باشد و در مقاطع پایین‌تر مدارس باشند، اثر کارهای تربیتی بر روی آنها بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، پیش از ظهر امروز دوشنبه در دیدار اعضای مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمس الضحی بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون و در شرایط کنونی که هر روز اهمیت و شدّت بیشتری پیدا می‌کند، تربیت منابع انسانی کارآمد برای حفظ انقلاب، پیشرفت و تمدن آفرینی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: مهمترین جغرافیای تولید منابع انسانی، مدارس است و هر چقدر سن دانش آموزان کمتر باشد و در مقاطع پایین‌تر مدارس باشند، اثر کارهای تربیتی بر روی آنها بیشتر خواهد بود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نیروهای انقلابی در عرصه تأسیس مدارس تراز انقلاب اسلامی در بوشهر کوشش کنند، افزود: این کار هم باعث ایجاد اشتغال و هم باعث تولید منابع انسانی کارآمد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی با بیان اینکه کار تربیتی در تمام رده‌ها و جغرافیاها به ویژه مدارس بسیار مهم است، تصریح کرد: خیلی خوشحالم که شما عزیزان این نگاه را دارید و می‌خواهید این کار بزرگ را انجام دهید و این نیاز به تلاش، همت‌های ویژه و کار جهادی دارد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha