جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه

حوزه/ مدیر امور تسهیلات حوزه های علمیه گفت: با مساعدت اداره منابع سرباز ستاد کل نیروهای مسلح؛ دوره آموزش نظامی سرباز طلبه‌ها صرفاً قبل از اعزام به محل خدمت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام آبادی جو در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، گفت: جلسه سیاستگذاری طلاب وظیفه امسال در جوار بارگاه مطهر امام رضا (علیه‌السلام) و با میزبانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه عملکرد حوزه‌علمیه قم، خراسان و اصفهان نسبت به اعزام طلاب در قالب سرباز طلبگی به ارگان‌های نظامی و نهادهای دولتی با حضور بخش‌های مرتبط ستاد کل، سپاه، ناجا، آجا و تیپ مستقل امام صادق (علیه‌السلام) مورد بررسی قرار گرفت و سیاست‌ها و رویکردهای مراکز مدیریت نسبت به سال آینده بررسی و مصوب شد.

مدیر امور تسهیلات حوزه‌های علمیه از راه اندازی سامانه امریه حوزه‌های علمیه برای اعزام‌های سال ۱۴۰۱ خبر داد که با راه‌اندازی این سامانه، کلیه فرآیندها از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: از سال ۱۴۰۱ اعزام طلاب در قالب سرباز طلبه به ارگان‌ها و نهادها صرفاً با داشتن مجوز تلبس امکان پذیر است. و با مساعدت اداره منابع سرباز ستاد کل نیروهای مسلح؛ دوره آموزش نظامی سرباز طلبه‌ها صرفاً قبل از اعزام به محل خدمت برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمیدرضا برمایون IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 0
    اسم سایت سامانه چیه؟
  • حسین IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    3 0
    تورو خدا یک سامانه هم تهیه کنید هر جا که نیاز به سرباز داره متوجه بشیم یک سامانه چقدر هزینه داره بنده یکسال بیشتر هست پیگیری کردم جای سربازی برم پیدا نکردم یا اینکه ما اومدیم حوزه علمیه نیامدیم کافی نت که شرایط سختی میذارند نمبخواییم جذب اون ارگان بشیم که این همه شرایط سخت میذارند توروخدا این رو درست کنید
  • هادی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    2 0
    اولا داشتن مجوز تلبس برای اعزام به خدمت اشتباه میباشد ثانیا دوره آموزش نظامی قبل از خدمت هم خوب نیست چون هزینه اش امسال چهار میلیون و سیصد و سی هزار تومان بود را ارگانها به زور دادند قبل از اعزام چه کسی باید بدهد؟ نهاد که نمیدهد میگوید هنوز مشغول نشده ای و خود طلاب هم که ندارند. خواهشا مسئولین امر به این نکات توجه کنند نه اینکه روز به روز شرایط را سخت تر کنند، سال ۱۴۰۱ راحت هزینه دوره آموزشی ۷ میلیون میشود، کی این مبلغ ذا میدهد؟ الان بخاطر بالارفتن حقوق سربازی به زور سرباز طلبه جذب میکننند.
  • سلام علی آل یس IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    یلام طلبه ای که سالهای زیادی نسبت به دانشجویان عمر صرف می کند و بعد فوق دیپلم محسوب میشود و بعد دو سال سربازی واقعا اشتباه است دانشگاه فرهنگیان با گذروندن حدود ۳ سال و نیم و از ابتدا ی ورود حقوق و استخدام و سربازی هم ندارند . واقعا تجدید نظر کنید دوره آموزشی بعد از دوره بهتر بود واقعا غیر کارشناسانه است
  • . IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    آموزشی بعد امریه باشه بهتره همینجوری کلی بدبختی داریم تا سرباز بشیم این مانع را هم بردارید پشت میز نشستن اموزش نمیخواد که دیگه