جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار حزنی

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هزینه بالغ بر ۲۶۲ میلیارد تومانی در پروژه های عمرانی و غیر عمرانی این نهاد برای خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سردار سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح ۶۵۰ منزل مسکونی مددجویی و اهدای ۴۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند و جوان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در سپاه فتح رده‌های مختلفی دست به دست هم دادند تا این خدمات انجام شود گفت: تا امروز در استان چهار هزار و ۵۸۳ پروژه عمرانی و ۹ هزار و ۲۶۵ پروژه غیر عمرانی جمعاً ۱۳ هزار و ۸۴۸ پروژه با اعتبار ۲۶۲ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان انجام شده است.

وی افزود: ساخت درمانگاه، سرویس‌های بهداشتی، مسکن مددجویی و بهزیستی، ساخت مساجد، حوزه‌های علمیه، مصلی، دارالقرآن، مدارس، توسعه آب شرب، چاه کشاورزی، یادمان شهدا از جمله پروژه‌های عمرانی است.

وی با بیان اینکه اهدای جهیزیه نیز کار غیر عمرانی است ابراز امیدواری کرد: در سال جدید نیز آنقدر کار شود که رضایت مردم بیش از گذشته باشد.

سردار حزنی با اشاره به قرار داد با کمیته امداد در بحث ساخت خانه‌های نیازمندان گفت: در این قرار داد ساخت ۱۰ هزار و ۶۰۰ مسکن مددجویی مد نظر بود که قرار شد در فاز اول ۴ هزار و ۱۰۳ و در فاز دوم ۶ هزار و ۵۰۳ خانه ساخته شود که سهم کهگیلویه و بویراحمد از این ساختمان‌ها ۶۴۹ واحد بود.

وی با اشاره به صعب‌العبوری مسیر برخی روستاها و شهرها گفت: با وجود افزایش قیمت مصالح، شیوع کرونا وقوع چند سیل و زلزله و ساخت جاده در برخی نقاط، کار تعطیل نشد تا هرچه سریع‌تر مردم خدمات دریافت کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در شمال غرب، باید یک گردان مسلح، ۴۵ روز نگهبانی می‌دادند که ۲ واحد خانه ساخته شود.

سردار حُزنی افزود: در حالی که برای ساخت هر خانه ۴۲ میلیون تومان اعتبار دریافت کرده بودیم، خانه‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون برای ما تمام می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه املاک تحویلی کمیته امداد مشکلات مختلفی از جمله ارثی داشتند افزود: گاهی با بالگرد سیمان و مصالح می‌بردیم و با وجود تمام مشکلات کار انجام شد و انجام کار در چنین شرایطی الهی و ارزشمند است.

سردار حزنی اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد کارهای نشدنی باید به شدنی تبدیل شوند چرا که این عمل ارزشمند است.

وی با اشاره به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: در هر تصمیم و اقدامی باید حواسمان به مردم باشد که مشکلات آنها را با مدیریت حل کنیم.

سردار حزنی افزود: در بحث محرومیت زدایی باید با همدیگر کار کنیم، زیرا کار کردن با همدیگر یک هنر است.

مشاور فرمانده سپاه گفت: وظیفه سپاه دفاع از امنیت پایدار است، اما بر اساس منویات رهبر انقلاب که فرمودند سپاه باید حواسش به مردم باشد، همیشه در کنار همه دولت‌ها بودیم که عقب ماندگی‌ها جبران شود.

وی تاکید کرد: سپاه از مردم و با مردم است و لذا همه راهبردهای سپاه برای کمک و خدمات رسانی به مردم است.

خبرنگار: سینا امیرپور

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha