پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هشمت احمد زاده

حوزه/استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه برای تسهیل ازدواج جوانان اقلام بیشتری برای جهیزیه اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، همایش افتتاح ۶۴۹ منزل مددجویی کمیته امداد و اهدا ۴۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان هدیه مقام معظم رهبری، با حضور استاندار کهگیلویه بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان و سردار حزنی مشاور فرماندهی کل سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با بیان اینکه، نظام اسلامی تنها حکومتی است که بر محور ولایت می‌چرخد، گفت: خدا را شاکریم که به ما توفیق خدمت در این نظام مقدس جمهوری اسلامی را عطا کرده است.

سیدعلی احمدزاده اظهار کرد: خدمت اگر برای مردم یا برای یک فرد بی‌سرپناه باشد، افتخار بزرگی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اقدام مشترک سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: بخشی از این اقدام برای مددجویان، زنان سرپرست خانوار و افراد از کارافتاده‌ای است که دستشان به جایی نمی‌رسد.

استاندار با اشاره به اینکه، بُعد دیگر اقدام سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمک برای آغاز یک زندگی مشترک است، افزود: ۴۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود که جای تقدیر دارد.

احمدزاده ادامه داد: از سردار حزنی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تقاضا دارم با توجه به کم‌برخورداری استان تعداد جهیزیه‌های اهدایی افزایش یابد تا شاهد رونق ازدواج جوانان باشیم.

وی با بیان اینکه، تلاش کنیم تا ازدواج جوانان رونق گیرد، افزود: به دلیل غفلت ما مسئولان موازنه جمعیتی در حال تغییر است که باید کمک کنیم ازدواج جوانان با این مهم رونق بگیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ضمن قدردانی از سپاه و بسیج سازندگی و مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، خطاب به مشاور فرمانده کل سپاه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی تقاضا می‌کنیم سپاه بیشتر در مناطق محروم استان حضور داشته باشد و اقشار آسیب‌پذیر را مورد حمایت قرار دهد.

وی اظهار کرد: تسهیلات خوبی در سفر رئیس جمهور برای ایجاد اشتغال اختصاص داده شده که از فرمانده سپاه فتح استان می‌خواهم در حوزه اشتغال کار جهادی انجام دهند و اشتغال را به منازل مردم ببرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، توان ما برای ایجاد اشتغال به اندازه سپاه نیست ادامه داد: سپاه و بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال در مناطقی مانند زیلایی، سیلاب و کلوار، دیشموک، قلعه رئیسی، بهمئی و مناطقی که گرفتاری‌ها و محرومیت‌ها بیشتر دارند پای کار بیاید و اشتغال ایجاد نمایند.

احمدزاده با بیان اینکه به اشتغال پایدار و جهادی در استان نیاز داریم، گفت: درآمد برخی خانوارها در استان اندک بوده و باید با استفاده از تسهیلات و کارآفرینی آنها را وارد عرصه تولید و درآمد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha