شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست

حوزه/ هفتمین نشست از سلسله نشست‌های هویت ملی با موضوع «عناصر هویت‌ساز در ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» به همت اندیشکده ادبیات پایداری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اندیشکده ادبیات پایداری حوزه هنری تازه‌ترین نشست از سلسله نشست‌های هویت ملی خود را با موضوع «عناصر هویت‌ساز در ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» برگزار می‌کند.

هفتمین نشست از سلسله نشست‌های هویت ملی با حضور و سخنرانی غلامرضا کافی به «عناصر هویت‌ساز در ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» می‌پردازد.

این نشست با حضور اساتید، نخبگان و متخصصان این حوزه و سخنرانی جناب آقای غلام‌رضا کافی برگزار می‌شود. محمدرضا سنگری ریاست اندیشکده ادبیات پایداری، استاد علی‌رضا کمری عضو هیئت امنای اندیشکده ادبیات پایداری و مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری، جواد کامور بخشایش دبیر اندیشکده ادبیات پایداری و اعضای هیئت امنای اندیشکده ادبیات پایداری در این نشست حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند روز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه ساعت ۱۵ در سالن شهید قربانی به نشانی خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری انقلاب اسلامی، طبقه دوم مراجعه کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای حضور مجازی در این نشست می‌توانند به نشانی برخط skyroom.online/ch/akhavan61/andishkadeh مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha