جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ در نشست مشترک رؤسای دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و جامعة المصطفی العالمیه واحد اصفهان، تفاهم نامه همکاری علمی، فرهنگی و پژوهشی میان طرفین به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام محمد قیصری، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان صبح امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور توسعه و ارتقا سطح همکاری‌ها و بهره‌گیری بهینه از امکانات موجود در جهت تحقق اهداف مشترک در زمینه‌های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و بین‌المللی به امضای حجت الاسلام سید امیررضا طاهایی، رئیس جامعة المصطفی العالمیه واحد اصفهان و حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رسید.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی طرفین در تدوین و اجرای برنامه‌های کاربردی تبلیغی، تلاش برای اعزام مبلغین غیر ایرانی به مدارس و مراکز فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خاص تبلیغی، مشارکت طلاب در مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی، تأسیس تیم ایده‌های کارآفرین فرهنگی و تعریف کارهای مشترک فضای مجازی هنر و رسانه از عناوین مهم فرهنگی تبلیغی مورد توافق می‌باشد.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان داشت: در زمینه آموزشی نیز دوره‌های کوتاه مدت در حوزه‌های مشترک علوم اسلامی تعریف و همچنین از طلاب غیر ایرانی جامعة المصطفی العالمیه به عنوان مدرس در دوره‌های آموزشی زبان‌های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: تبادل اسناد و مدارک علمی بین مراکز آموزشی و پژوهشی دو سازمان انجام و از پایان نامه‌های تحصیلی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای تحقیقاتی طرفین، هدایت و حمایت صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام قیصری در ادامه به برخی از توافق‌های پژوهشی این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: نشست‌های علمی و همایش‌های مشترک با عناوین و سرفصل‌های مرتبط با مأموریت‌های هر دو سازمان برنامه‌ریزی و کرسی‌های آزاداندیشی متناسب با موضوعات و مسائل ایران و جهان به صورت مشترک برگزار می‌شود.

وی از استفاده طلاب پژوهش‌گر غیر ایرانی جامعةالمصطفی العالمیه در اجرای پروژه‌های برون مرزی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: کارگروه مشترک ترجمه متون تخصصی حوزه‌های مختلف علوم انسانی تشکیل خواهد شد.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: مدت زمان این تفاهم نامه ۳ سال تعیین شده است که قابل تمدید است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha