پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید محسن محمودی

حوزه/ رئیس ستاد دهه فجر استان تهران بر مردمی برگزار شدن جشن‌های چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، ظهر سه شنبه ۲۸ دی ماه در جلسه ستاد برگزاری چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تهران طی سخنانی بیان کرد: با دست به دست هم دادن همه تشکل‌های مربوطه می‌توانیم جشن امسال را شکوهمند تر از هر سال برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: این انقلاب با وحدت و فداکاری مردم و رهبری دینی شکل گرفته و ما وظیفه سنگینی در قبال آن داریم؛ دشمنان برای شکست و براندازی این نظام و انقلاب تلاش زیادی کرده اند اما تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران همچنین بر ضرورت مردمی برگزار شدن جشن انقلاب تاکید کرد و افزود: مردم باید در رأس برنامه‌های دهه فجر باشند؛ چرا که مردم برای حفظ و بقای این نظام و انقلاب تلاش‌های زیادی را متحمل شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی بیان کرد: در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تدافعی عمل کرده‌ایم و باید بسیجی وار برای دفاع از نظام اسلامی به میدان بیاییم، تاکنون در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی کوتاهی کرده‌ایم.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران یادآور شد: دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی برای مردم تبیین نشده است، امروز جوانان انقلابی ایران اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری با استفاده از فضای مجازی از نظام و انقلاب حمایت کنند و با این کار خود به دهان دشمن بزنند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha